نماد آخرین خبر

روزنامه الرایه: تراکتورِ پرستاره علیه موج آبی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
روزنامه الرایه: تراکتورِ پرستاره علیه موج آبی!

ورزش 3/این روزنامه قطری در خصوص دیدار این دو تیم نوشته است: "تیم فوتبال الوکره عصر امروز با میزبانی از تراکتور ایران کار حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا 2 را در ورزشگاه الجنوب قطع خواهد کرد. در گروه اول دو تیم موهون باگان (قهرمان لیگ هند) و روشن (قهرمان لیگ تاجیکستان) نیز حضور دارند. تیم‌های آسیایی در این رقابت‌ها برای راهیابی به مرحله حذفی در 8 گروه (4 گروه غرب و 4 گروه شرق) به رقابت می‌پردازند. مسابقات مرحله گروهی رفت و برگشت در بازه زمانی 17 سپتامبر تا 5 دسامبر برگزار می‌شود."
الرایه سپس با اشاره به شرایط الوکره نوشت: " موج آبی [لقب تیم الوکره] به دنبال شروع قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی قاره و کسب امتیاز کامل است تا قبل از سفر به دوشنبه برای رویارویی با روشن تاجیکستان در دور دوم مسابقات روحیه بالایی کسب کند. میگل آنخل، سرمربی اسپانیایی الوکره، علاوه بر تجربه عیسی العیدونی (بازیکن سابق یونیون برلین آلمان)، روی تعدادی از بازیکنان نامدار خود از جمله گیلسون دالا و ریکاردو گومز، فرید ولیای (بازیکن الجزایری که به تازگی به این تیم پیوسته)، حمدی (ستاره تیم ملی مصر) و لوکاس مندز حساب می‌کند."
در ادامه گزارش الرایه آمده است: الوکره، قهرمان جام حذفی 2024 قطر، از پس از مسابقات لیگ قهرمانان در سال‌های 2001 و 2002 تاکنون در سطح رقابت‌های قاره حضور نداشته است. الوکره فصل گذشته به همراه مارکز لوپز، سرمربی سابق خود، در دیدار پلی آف مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار ازبکستان در ورزشگاه الجنوب به میدان رفت و با یک گل شکست خورد. در مقابل تراکتور که در رده دوم جدول لیگ ایران قرار دارد، پس از 6 بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا در تلاش است که در دوحه نتیجه رضایت بخشی داشته باشد. برجسته‌ترین این تیم، رسیدن به مرحله شانزدهم در نسخه های 2016 و 2021 است."
روزنامه قطری همچنین در خصوص حمایت هواداران الوکره از این تیم نوشته است: "تیم الوکره در بازی امشب مقابل تراکتور ایران از حمایت مردمی برخوردار است. همچنین ستارگان فوتبال قطر با انتشار پیام‌های انگیزشی، حمایت خود از بازیکنان این تیم را اعلام کرده‌اند. بازیکنان سابق فوتبال قطر از همه هواداران خواستند تا از این تیم حمایت کنند و پشت اعضای این تیم باشند."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره