نماد آخرین خبر

جابجایی لحظه آخری تراکتور و آلومینیوم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جابجایی لحظه آخری تراکتور و آلومینیوم!

ورزش 3/باشگاه تراکتور از جدایی رحمان جعفری و انتقالش به آلومینیوم اراک خبر داد.
باشگاه تراکتور اعلام کرد که رحمان جعفری بعد از توافقی دوجانبه با مدیران این باشگاه قرارداد خود را فسخ کرده و بعد از توافق با تیم آلومینیوم اراک به جمع ایرالکو پیوسته و شاگرد مجتبی حسینی شده است.
این در شرایطی است که رحمان این فصل فرصت چندانی در تیم دراگان اسکوچیچ پیدا نکرد و به همین دلیل از جمع سرخپوشان تبریزی کنار رفته تا این تیم یکی از مهاجمان خود را از دست بدهد.
تراکتور در خط حمله سوکول چیکالشی، تامی اشتراکالی و مهدی عبدی را در اختیار دارد که البته به این جمع بازیکنانی نظیر مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده هم می‌توانند اضافه شوند.
با این حساب، محمد قنبری هم مشکلی برای حضور در لیست تراکتور نخواهد داشت و در صورتی که تراکتور خبر انتقال حسین‌زاده به لیست زیر 25 ساله را هم اعلام کند، این تیم یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود خواهد داشت.
این آخرین اقدام نقل و انتقالاتی تراکتور پیش از بسته شدن پنجره بود و حالا سرخپوشان تبریزی در صورت نیاز باید جابجایی خود را در بازار بازیکنان آزاد انجام بدهند.

مدیریت باشگاه آلومینیوم و سید مجتبی حسینی پیگیری جدی برای جذب این بازیکن داشتند که در نهایت با موافقت تراکتور و اسکوچیچ این انتقال نهایی شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره