نماد آخرین خبر

مهره قهرمانی فرهاد مجیدی روی میز شطرنج اسکو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مهره قهرمانی فرهاد مجیدی روی میز شطرنج اسکو

ورزش 3/ امیرحسین حسین زاده ستاره تراکتور در لیگ بیست‌وچهارم بوده است.
 امیرحسین حسین زاده تا پایان هفته ششم موثرتر از فصلی که همراه استقلال قهرمان شد، بوده و تا اینجای فصل چهار گل و یک پاس گل ارسال کرده است.
او در زمانی که با نظر فرهاد مجیدی به این تیم پیوست و خیلی زود به ترکیب اصلی رسید در شش هفته ابتدایی فقط یک گل مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رسانده بود، این گل در ششمین بازی حسین‌زاده برای استقلال به ثمر رسید، او در ادامه فصل 7 گل دیگر به ثمر رساند تا مهره تاثیرگذاری در روند قهرمانی آبی‌ها باشد.
حسین‌زاده حالا خیلی زود در روند صدرنشینی تراکتور تاثیرگذار بوده و تا پایان هفته ششم آن هم در شرایطی که پنج مسابقه انجام داده، چهار گل برای این تیم به ثمر رسانده است، او مقابل مس رفسنجان و سپاهان یک گل و در برابر هوادار دو گل به ثمر رساند تا ستاره این فصل تراکتور باشد.
بازیکن تکنیکی تراکتور در تیم پرستاره درخشان ظاهر شد و خودش را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کرد و حالا به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.
لیگ بیست‌وچهارم می‌تواند خاطرات شیرین قهرمانی با استقلال را برای حسین‌زاده رقم بزند، او همچنین با فرم خوبی که پیدا کرده می‌تواند بار دیگر به حضور در تیم ملی فکر کند و شانس حضور خود را دنبال کند


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید