نماد آخرین خبر

السد با حضور زکی‌پور به پیشواز استقلال رفت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
السد با حضور زکی‌پور به پیشواز استقلال رفت!

ورزش 3/باشگاه السد با انتشار تصویری از آخرین تقابل با استقلال، خود را برای این دیدار آماده می‌کند.
استقلال دومین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ نخبگان را باید برابر السد قطر برگزار کند. آبی پوشان در شرایطی پای به زمین مسابقه می‌گذارند که پس از شکست برابر دربی، با حواشی بزرگی روبرو شده و جواد نکونام پس از انتشار نامه خداحافظی از هواداران، به این تیم بازگشت.
در سمت مقابل، السد در آخرین بازی خود موفق شد تا در دیداری جذاب و دیدنی، برابر الغرافه، دیگر نماینده قطر در آسیا به پیروزی برسد. مسابقه‌ای که با برتری چهار بر دو شاگردان فلیکس سانچز همراه شد و آنها توانستند باخت سنگین پنج بر یک برابر الدحیل را به فراموشی بسپارند.

السد که پس از پیروزی روحیه بخش مقابل الغرافه خود را برای جدال با استقلال آماده می‌کند، پوستری را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده و به پیشواز جدال با آبی‌ها رفته که مربوط به آخرین تقابل دو تیم در شهریور 97 است.
در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 جدال استقلال و السد در قطر با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که با توجه به شکست سه بر یک آبی پوشان در مسابقه رفت، تیم وینفرد شفر از دور مسابقات کنار رفت.

در تصویری که باشگاه السد منتشر کرده، میلاد زکی‌پور نیز دیده می‌شود که احتمالا در بازی روز دوشنبه مجدداً مقابل این تیم قطری قرار می‌گیرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره