نماد آخرین خبر

بادامکی: به ماندن اورنوف امیدوار باشید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بادامکی: به ماندن اورنوف امیدوار باشید

ورزش 3/معاون باشگاه پرسپولیس برای حفظ اورونوف در این تیم ابراز امیدواری کرد.
حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد اوستون اورونوف گفت: «مذاکرات توسط آقای درویش در جریان است ولی فکر میکنم فضای رسانه‌ای کمی کار را سخت می‌کند. به هواداران حق می‌دهم که نگران بازیکنان و تیم محبوبشان باشند ولی از آنها تقاضا دارم کمک کنند تا با صبر و تحمل پیش برویم چرا که شاید فشار آوردن هواداران به باشگاه کار را برای ما سخت کند.»
او در این رابطه افزود: «بازیکنان هم معمولا در چنین فضایی شاید از شرایطی که مدنظرشان هست نیز فراتر بروند. فکر میکنم اگر هواداران صبوری کنند و با ما همراه باشند همه چیز خوب پیش خواهد رفت. حتی برنامه ریزی خوبی برای تمدید قرارداد با بازیکنان داریم.»
بادامکی درباره اینکه اورونوف گفته بعد از فیفادی مذاکره خواهد کرد، توضیح داد: «ایشان هم بازیکنی حرفه‌ای است. اینگونه مسائل صحبت‌هایی است که شنیده می‌شود ولی هر زمانی که اورونوف خودش تمایل داشته باشد می‌توانیم قرارداد او را تمدید کنیم.»
معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه "چقدر به حفظ این بازیکن امیدوار است؟" گفت: «به حفظ او در پرسپولیس خیلی خوش بین هستم. برای این بازیکن کجا بهتر از پرسپولیس که بخواهد بازی کند؟ طبیعی است که پیشنهادهایی هم دریافت کند. هواداران هم به ماندن او خوش بین باشند.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید