نماد آخرین خبر

الماس کره‌ای: او همه کاره پاریس شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
الماس کره‌ای: او همه کاره پاریس شد!

ورزش 3/لی کانگ این شروعی فوق العاده در فصل جاری داشته و به یک مهره بی چون و چرا برای لوئیس انریکه تبدیل شده است.
از بین تمام بازیکنانی که پاری سن ژرمن در ترکیب دارد، لی کانگ این مطمئناً یکی از بازیکنانی است که بیشترین ارزش را برای لوئیس انریکه دارد. از اولین روز ورودش به پاریس، در جولای 2023، سرمربی اسپانیایی از کیفیت وینگر کره ای خود راضی بوده و او را تنها در یک سال به بازیکنی همه کاره تبدیل کرده است که می تواند در عقب یا جلوی زمین و حتی به عنوان یک 9 کاذب، مانند روز جمعه مقابل رن، در دیداری که پی اس جی 3-1 پیروز شد بازی کن. لی کانگ این در این بازی توانست برای پاریس گلزنی هم کند.
هیچ کس بیشتر از لوئیس انریکه روی کانگ این لی اعتقاد نداشت و با اصرار او پاریس 22 میلیون برای خرید او از مایورکا هزینه کرد تا همه را شگفت زده کند. سرمربی سابق اسپانیا که از پتانسیل این بازیکن آگاه بود، گفت: «هیچکس بدون تایید من به پی اس جی نیامده است.»

در دیدار مقابل رن، در پیروزی 3-1 پاری سن ژرمن، هافبک کره ای در پنجمین بازی فصل خود در لیگ، عملکردی تماشایی داشت و اکیپ به او نمره هفت داد. او پس از مصدومیت آسنسیو و گونچالو راموس، خود را به عنوان یک 9 کاذب تثبیت کرد. 
 او در نقش بازیساز، بی نهایت دقیق بود. گل فرصت طلبانه او (2-0 در دقیقه 58) پاداش یک بازی پر انرژی بود. علاوه بر این، لی کانگ این ضربات کرنر پاریس را نیز می زند.

در هفت بازی این فصل، لی سه گل به ثمر رسانده است، آماری که فرم عالی او را تایید می کند. لوئیز انریکه از قرار دادن او در پست مختلف در زمین، هافبک، مدافع، مهاجم یا وینگر تردیدی نداشته و از بازی عالی اوی مقابل رن تمجید کرد: «لی بازیکن همه کاره ای است و کیفیت تیم را بالاتر می برد. او توپ را از دست نمی دهد. امشب به عنوان یک 9 کاذب بازی کرد  اما این آزادی را دارد که فضاهای دیگر را اشغال کند. او به عنوان مهاجم آماده یک گل به ثمر رساند.»

در روز سه شنبه، مقابل آرسنال، اگر آسنسیو، با مصدومیت عضلانی، سرانجام در شرایط کامل قرار نگیرد، بدون شک یکی از گزینه های مورد علاقه برای تصاحب پست 9 کاذب، لی کانگ این است. با شروع عالی خود در فصل، این وینگر کره ای حالا جای پایش را در پاریس محکم و محکم تر کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره