نماد آخرین خبر

سیامک نعمتی به‌دنبال پایان یک کابوس تلخ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سیامک نعمتی به‌دنبال پایان یک کابوس تلخ

ورزش 3/سیامک نعمتی کاملا از طلسم بزرگی که گریبان او را گرفته کلافه شده و دریافت دو کارت قرمز در همین هفته‌های ابتدایی لیگ بواسطه پستی که در آن بازی می‌کند، کاملا دور از انتظار است.سیامک نعمتی به‌دنبال پایان یک کابوس تلخ

هافبک فصل گذشته تراکتور که به زادگاهش بازگشته تا تجربه بازی با پیراهن نساجی را نیز پشت سر بگذارد، طی پنج بازی حضور در ترکیب نساجی دو کارت قرمز داوران را روبروی خود دیده تا کاملا از این وضعیت متعجب و کلافه باشد.

کارت قرمز مقابل چادرملو یزد او را از بازی دوست داشتنی‌اش در تقابل با استقلال محروم کرد و اکنون نیز با دریافت کارت قرمز عجیبی که داور برابر شمس آذر به وی نشان داد، جدال حساس این هفته برابر ملوان را نیز بار دیگر در استادیوم شهید وطنی از دست داده است.

نعمتی که برای بازی در استادیوم وطنی و نمایشی موفق در جو خاص آن بی‌تابی می‌کرد، اکنون باید در انتظار پایان این کابوس بماند و امیدوار باشد شرایط به سمتی پیش برود تا بار دیگر فرصت حضور در جمع هواداران نساجی را نصیب خود کند.

او در پایان هفته ششم لیگ اکنون دو کارت قرمز دریافت کرده تا از این حیث رکوردی تاریخی و شاید تکرار نشدنی برای خود شکل دهد و احتمالا وعده او با هواداران پرشور نساجی در استادیوم وطنی به جدال با استقلال خوزستان موکول شود.

نعمتی وعده داده بود در بازگشت دوباره به ترکیب این تیم با تلاشی دو چندان به‌دنبال پاک کردن این خاطره تلخ خواهد بود و این فرصت پیش از حضور برابر استقلال خوزستان در استادیوم شهید وطنی برابر سپاهان روبروی او خواهد بود. جایی که پیش از این یک بار با گلزنی و اشک‌هایش خاطره‌انگیز شده بود و مطمئنا برای اینکه دل هواداران نساجی را به‌دست بیاورد، نیازمند اتفاقی بزرگ در بازی سخت در اصفهان و مقابل سپاهان خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره