نماد آخرین خبر

بیانیه رسمی اتلتیکو؛ با این رفتارها مخالفیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیانیه رسمی اتلتیکو؛ با این رفتارها مخالفیم!

ورزش 3/باشگاه اتلتیکو مادرید با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات شب گذشته واکنش نشان داد.
 اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان رئال مادرید بود و با وجود این که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف عقب بود اما موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز ارزشمند را از این بازی حساس و مهم به دست آورد. 
این بازی به دلیل پرتاب اشیایی مانند فندک از سوی هواداران متعصب اتلتیکو مادرید به سمت زمین و به‌خصوص به سمت تیبو کورتوا که مشغول خوشحالی کردن از گلی بود که ادر میلیتائو موفق شد به ثمر برساند بود برای دقایق طولانی متوقف شد و حتی بازیکنان هم به رختکن برگشتند و احتمال لغو آن وجود داشت اما بار دیگر از سر گرفته شد. 
باشگاه اتلتیکو مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی به این اتفاقات واکنش نشان داده است. در این بیانیه آمده است: «اتلتیکو مادرید مایل است مخالفتش با پرتاب اشیا به سمت زمین را به صورت رسمی اعلام کند. دپارتمان امنیتی این باشگاه در حال همکاری با نیروهای پلیس است تا جای افرادی که در این حادثه دخیل بودند شناسایی شود، یکی از آنها هم شناسایی و دستگیر شد.»
بازیکنان اتلتیکو و همچنین دیه‌گو سیمئونه هم در طول این بازی بارها سعی کردند هواداران تیم‌شان را آرام و آنها را متقاعد کنند که دست از چنین رفتارهایی بردارند و در انجام این کار هم تا حدی موفق بودند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره