نماد آخرین خبر

گلزن پرسپولیس و چهار دقیقه انتقاد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گلزن پرسپولیس و چهار دقیقه انتقاد

ورزش 3/علی علیپور از وضعیت زیرساخت استادیوم شهر قدس گله کرد.
علی علیپور در ثانیه‌های ابتدایی دیدار پرسپولیس و پاختاکور موفق شد دروازه حریف را باز کند؛ گلی که البته منجر به پیروزی سرخ‌ها نشد و آنها در نهایت با کسب یک امتیاز زمین را ترک کردند. علیپور پس از این بازی در گفتگویی در خصوص گل زودهنگام گفت گفت: لطف خدا و تلاش بچه‌هاست که ما می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.
او در خصوص تساوی پرسپولیس در این مسابقه عنوان کرد: خیلی زود به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم در نیمه اول داشتیم که باید از آن استفاده می‌کردیم و به گل می‌رسیدیم تا خیال‌مان راحت شود، اما شرایط طوری پیش رفت که نشد و متاسفانه غافلگیر شدیم و در دقیقه مهمی که نباید گل‌ می‌خوردیم، این اتفاق افتاد و پس از آن هم هر چقدر خواستیم که به گل برتری برسیم، نشد.
مهاجم پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا این تیم همچنان شانس صعود دارد، گفت: صد درصد. ما بازی‌های زیادی داریم و تیم‌های رقیب بازی‌های رو در رو با تیم‌هایی که ما با آنها بازی کردیم، دارند. الان دو بازی انجام شده و بازی‌های زیادی مانده و صد درصد این اتفاق خواهد افتاد.
علیپور سپس با انتقاد از شرایط ورزشگاه‌ شهر قدس گفت: من در نشست هم گفتم کیفیت چمن هم در بازی الاهلی خوب بود و ما خوب کار کردیم و هم در اراک خوب بود و خوب کار کردیم. ساختار، ساختار خوبی نیست. ما در لیگ صحبتی نمی‌کنیم و با شرایط کنار آمدیم، ولی در این شرایط ملی باید ساختار خوبی برای ما فراهم شود. شرایط ملی است و هواداران از ما انتظار دارند که به بهترین شکل بتوانیم نتیجه بگیریم. متاسفانه چنین چیزی نداریم و خیلی هم درباره آن صحبت می‌کنیم. خیلی بد است. به جای اینکه تمام فکر و ذکرمان روی فوتبال و نتیجه‌گیری و خوشحال کردن هواداران باشد، روی زیرساخت‌هاست. روی این است که در این هوا به رختکن بیاییم و در این هوا با آب سرد دوش بگیریم.
او ادامه داد: مگر می‌شود یک ورزشگاه با زیرساخت خوب نداشته باشیم که در شرایط ملی بتوانیم سربلند باشیم. ما با تمام ناملایمتی‌ها می‌جنگیم، از سقف قرارداد گرفته که آن طرف تمام تیم‌های عربستانی و اماراتی‌ و قطری بهترین هزینه را می‌کنند و بازیکن می‌آورند و ما اینجا سقف قرارداد می‌آوریم و نمی‌گذاریم بازیکن بگیرند و نیازهایمان را برای تورنمنت فشرده‌ای که در لیگ نخبگان و لیگ برتر و حذفی و سوپرکاپ داریم، جبران کنیم. همه اینها دست به دست هم می‌دهد تا تمرکزی را که باید روی بازی و خوشحال کردن دل هواداران بگذاریم، مشغول شود.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره