نماد آخرین خبر

پوهانگ در یک نیمه حریف چینی را جارو کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پوهانگ در یک نیمه حریف چینی را جارو کرد

ورزش 3/تیم پوهانگ استیلرز کروه جنوبی با ارائه نمایش سراسر هجومی و فوتبالی بی‌نقص در نیمه دوم مقابل شانگهای‌پورت به پیروزی پرگل دست پیدا کرد، واندرسون، هونگ یون سانگ و هان چان هی بازیکنانی بودند که برای پوهانگ در این مسابقه گلزنی کردند، پوهانگ در هفته نخست مقابل دیگر تیم چینی شکست سنگینی را تجربه کرده بود و با پیروزی سه بر صفر در این مسابقه انتقام خود را گرفت.
تعویض های خوب سرمربی پوهانگ استیلرز در عملکرد این تیم در نیمه دوم تاثیرگذار بود و دو بازیکنی که وارد زمین شدند یک گل و دو پاس گل ثبت کردند تا تاثیرزیادی در این پیروزی مهم داشته باشند.
پوهانگ در هفته نخست لیگ نخبگان در خانه تیم شانگهای‌شنهوا شکست سنگینی را با نتیجه چهار بر یک تجربه کرده بود و در دومین مسابقه خود مقابل تیم دیگری از کشور چین با انگیزه زیادی وارد زمین شد و با پیروزی سه بر صفر انتقام شکست هفته نخست را گرفت.

نیمه نخست این مسابقه با یک بازی تحت فشار و پرس شدید پیگیری شد که گلی را همراه نداشت و دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند، اولین گل مسابقه در دقیقه 51 توسط واندرسون  به ثمر رسید تا پوهانگ از فشار خارج شود و تیم چینی فضای بیشتری در اختیار آنها قرار دهد.
پوهانگ در دقیقه 55 با گل دوم خود، که توسط هونگ یون سانگ به ثمر رسید، فاصله را افزایش داد. سپس در دقیقه 71، هان چان هی  بار دیگر برای این تیم گلزنی کرد.


در آستانه ورود به دقیقه 80 مسابقه متئوس جوسا با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد تا شرایط برای شانگهای پورت سخت‌تر شود و در نهایت این مسابقه با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.
تیم پوهانگ استیلرز در هفته سوم لیگ نخبگان به مصاف بوریرام تایلند که هدایت آن را اوسمار ویرا سرمربی سابق پرسپولیس در اختیار دارد خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره