نماد آخرین خبر

باورمان نمی‌شود میزبان لیگ قهرمانان هستیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
باورمان نمی‌شود میزبان لیگ قهرمانان هستیم!

ورزش 3/خیرونا، تیم شگفتی ساز فصل قبل اسپانیا فردا اولین بازی خانگی تاریخ خود در لیگ قهرمانان را برابر فاینورد پیش رو دارد. در روز اول بازی ها خیرونا در پاریس با بدشانسی و گل دقیقه پایانی به پی اس جی باخت. خیرونا که در لالیگا برعکس فصل قبل شروع خوبی نداشته، می خواهد شبی تاریخی را برای هوادارانش رقم بزند. قرمزهای کاتالان برای بازی فردا دالی بلیند و اوریول رومئو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.
میچل، مربی خیرونا، در نشست خبری بازی با فاینورد گفت: «برای ما این باورنکردنی و مثل یک رویا است که در لیگ قهرمانان بازی کنیم و به خصوص این بازی خانگی در مونتیلیوی که یک شب تاریخی و به یادماندنی برای باشگاه است. به نظر من ناراحت کننده است که نمی توانیم از همه گنجایش ورزشگاه استفاده کنیم ولی به حمایت همه آنهایی که می آیند نیاز داریم. ما می خواهیم کارها را به خوبی انجام دهیم و باید بهترین ورژن خیرونا را ارائه دهیم زیرا تنها در این صورت شانس برنده شدن خواهیم داشت.»

میچل در مورد مصدومیت رومئو و بلیند گفت: «این واقعیتی است که باید با آن کنار بیاییم. ما باید بازی به بازی پیش برویم. در خط هافبک بدون اوریول رومئو مشکل خواهیم داشت اما بهترین ترکیب ممکن  را برای پیروزی به زمین می فرستم. من بیشتر نگران مسئله روحی تیم هستم. ما مشکل فیزیکی نداریم.»

هلندی های خیرونا: «ما بازیکنان هلندی زیادی در تیم داریم و این مایه غرور ماست. بلیند راه را هموار کرد و اولین کسی بود که وارد شد، آنها باعث رشد ما به عنوان یک باشگاه شدند و ما انتظار داریم بهترین بازی را فردا ارائه دهند.»

میچل در مورد فاینورد گفت: «به طور متوسط ​​آنها 70 درصد توپ و میدان را در لیگ خود دارند و بر بازی مسلط هستند. فصل گذشته آنها 3-3-4 بازی می کردند. با مالکیت زیاد روی توپ و با وینگرهای قدرتمند و سریع. آنها امسال هم بازیکن بسیار با استعدادی دارند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره