نماد آخرین خبر

جدال مربیان سرخابی به سود روانخواه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جدال مربیان سرخابی به سود روانخواه

ورزش 3/تقابل تیم‌های پیکان و مس سونگون با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.
پیکان و مس سونگون در هفته پنجم لیگ آزادگان برگزار شد و تیم فوتبال پیکان با نتیجه یک بر صفر پیروز از میدان خارج شد و سه امتیاز مسابقه را کسب کرد.
پیکان در این مسابقه با ترکیب حسین شهریاری، دانیال جهانبخش، سعید ایرانخواه، علی‌اصغر هوشمند، رضا رضایی، مجتبی حقدوست، محمدرضا غبیشاوی، علیرضا ارجمندیان، محمد اصلانی، بهزاد نوروزی، سامان نریمان‌جهان به میدان رفت.
مس سونگون در این دیدار با مهدی حقیقت، امید منصوری، ماهان احمدزاده، محمد مسلمی‌پور، آزاد جعفرزاده، حسین فلاحیان، یاشار احمدی، روح الله صفویان‌پور‌، مهدی نجفی، محمدعلی صفیا، رضا کرملاچعب در زمین حاضر شد.
تیم فوتبال پیکان هفته گذشته مقابل شهرداری نوشهر شکست خورد و مس سونگون در تساوی پرگل مقابل آریو اسلامشهر متوقف شد و در این مسابقه هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه بودند که شاگردان روانخواه با تک گل رضا رضایی از روی نقطه پنالتی به برتری رسید.
کریم اسلامی ستاره تیم فوتبال پیکان ثانیه‌هایی بعد از ورود به زمین پنالتی را برای این تیم به دست آورد اما در همین صحنه با مصدومیت شدید رو به رو شد و از زمین مسابقه خارج شد.
هدایت پیکان برعهده امیدرضا روانخواه است و محمد نصرتی ستاره سابق پرسپولیس سکان هدایت مس سونگون را در اختیار دارد، تقابل این دوبازیکن سابق فوتبال ایران از جذابیت های این مسابقه بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره