نماد آخرین خبر

توماس مولر: هدف بزرگ‌مان فینال سی‌ال در خانه است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توماس مولر: هدف بزرگ‌مان فینال سی‌ال در خانه است

ورزش 3/مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید این تیم شب‌های درخشان زیادی در لیگ قهرمانان اروپا در پیش دارد و به فینال این رقابت‌ها خواهد رسید.توماس مولر: هدف بزرگ‌مان فینال سی‌ال در خانه است

بایرن مونیخ پس از شروع درخشان در فصل جدید، در دو بازی اخیر به مشکل خورده است. آنها ابتدا مقابل بایر لورکوزن به تساوی ۱-۱ رسیدند و سپس شب گذشته در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۱-۰ مغلوب استون ویلا شدند. توماس مولر در خبرنامه‌اش، درباره این دو بازی صحبت کرده است.

او روز پنجشنبه درباره شکست برابر استون ویلا گفت: «همانطور که انتظار می‌رفت، استون ویلا حریف سختی بود. شکست ۱-۰ دردناک است، اما برای ما مسئله بزرگی نیست. با توجه به پیروزی درخشان ۹-۲ در اولین بازی، ما تفاضل گل بسیار خوبی داریم و هنوز ۶ بازی دیگر در مرحله لیگ داریم تا موقعیت خود را در جدول تنظیم کنیم. من مطمئن هستم که هنوز شب‌های درخشان زیادی در لیگ قهرمانان اروپا در پیش داریم تا به هدف بزرگمان، یعنی فینال در خانه، برسیم. هدف بزرگ ما همین است.»

توماس مولر در ادامه درباره بازی با لورکوزن گفت: «بازی بزرگ مقابل لورکوزن نشان داد که تیم ما در حال حاضر به چه سمتی می‌رود. تساوی ۱-۱ برای ما قانع‌کننده نبود. اگر دقت کنید لورکوزن مقابل ما دفاع می‌کرد. توجه کنید: قهرمان فصل قبل برایر ما دفاع کردند. برای من، این یک نشانه واضح است: ما در مسیر درستی هستیم و حریفان ما نیز این را احساس می‌کنند. کارهای تمرینی به خوبی پیش می‌رود، ما در سیستم جدید احساس راحتی می‌کنیم و دقیقاً می‌دانیم که مربی از ما چه می‌خواهد. هیچ علامت سوالی وجود ندارد، در حال حاضر فقط علامت تعجب وجود دارد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره