نماد آخرین خبر

کونته: با این برد راحت می‌خوابم و به چیزی فکر نمی‌کنم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کونته: با این برد راحت می‌خوابم و به چیزی فکر نمی‌کنم!

ورزش 3/کونته، سرمربی تیم ناپولی، پس از پیروزی ۳-۱ مقابل کومو، درباره صدرنشینی تیمش در جدول سری A صحبت کرد.کونته: با این برد راحت می‌خوابم و به چیزی فکر نمی‌کنم!

ناپولی در اولین بازی از هفته هفتم سری A موفق شد با نتیجه ۳-۱ کومو را شکست دهد. گل‌های تیم کونته را اسکات مک‌تامینی، روملو لوکاکو و داوید نرس به ثمر رساندند. لوکاکو بهترین بازیکن میدان بود و علاوه‌بر زدن یک گل، دو پاس گل هم به ثبت رساند. ناپولی حالا با ۱۶ امتیاز صدرنشین است و با توجه به اختلاف ۴ امتیازی با یوونتوس در رده دوم، با صدرنشینی به استقبال فیفادی می‌رود.

آنتونیو کونته در نشست خبری پس از بازی در این مورد گفت: «از لحاظ منطقی نمی‌دانم آیا ناپولی باید در صدر جدول لیگ باشد یا نه، اما واقعیت این است که ما در صدر جدول قرار داریم. اگر سه ماه پیش کسی به من می‌گفت که ما در این جایگاه خواهیم بود، سخت بود که باور کنم. ما به خوبی می‌دانیم که در هر بازی باید سخت تلاش کنیم.

حتی امروز هم مقابل تیمی که شاید در بهترین فرمش بود و پس از سه پیروزی متوالی و برتری ۳-۲ مقابل آتالانتا و همچنین پیروزی مقابل ورونا به این مسابقه آمده بود، بازی کردیم. ارتباط با هواداران بسیار مهم است. ایجاد شور و اشتیاق دوباره در ناپولی چیزی نیست که به راحتی حاصل شود.»

کونته درباره صدرنشینی در جدول در زمان تعطیلات گفت: «با بازیکنان حرف زدیم و گفتیم که می‌توانیم به تعطیلات برویم و جایگاهی در جدول داشته باشیم که در ابتدا هیچکس تصورش را نمی‌کرد. تنها چند بازی گذشته است، اما ما ۱۶ امتیاز کسب کرده‌ایم که برای اهداف ما مفید خواهد بود.»

در پاسخ به این سوال که کدام بازی‌ها را در این هفته تماشا می‌کند، کونته گفت: «مهم این است که ما پیروز شدیم، وگرنه دو هفته پیچیده‌ای نه تنها برای من بلکه برای کسانی که اطرافم هستند می‌بود. حالا راحت می‌خوابم و به چیزی فکر نمی‌کنم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره