نماد آخرین خبر

پدیده تیم ملی بهترین گلزن جوان جام جهانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پدیده تیم ملی بهترین گلزن جوان جام جهانی

ورزش 3/بهروز عظیمی، ستاره آینده دار تیم ملی فوتسال با سه گل زده در جام جهانی 2024 در کنار زیکی پدیده پرتغالی فوتسال جهان، بهترین گلزنان زیر 23 سال آوردگاه بزرگ به شمار می‌روند.
کفش طلا جام جهانی 2024 پای یکی از ستاره‌هایی چون مارسل برزیلی با 10 گل و آلن برندی و آریتا آرژانتینی با 7 گل خواهد رفت و سرنوشت فینال سوپرکلاسیکو ضمن رونمایی از پادشاه جدید فوتسال جهان، جایگاه بهترین بازیکن و گلزن را هم تثبیت می‌کند که میراث این عنوان را به خود اختصاص می‌دهند. قبل از شروع تورنمنت، بیشتر توجه به بازیکنانی مانند پیتو، پانی وارلا، حسین طیبی، آدولفو، فرائو و... بود تا به لطف بی‌رحمی‌شان در مقابل دروازه‌ها بهترین گلزن جام لقب بگیرند.
در کنار این ستاره‌ها، بازیکنان جوان دیگری شکنجه‌گر بودند و درخشش جذابی را از خود ارائه دادند. در کنار سمنچنکو اوکراینی که جزو بهترین پاسور های جام جهانی است، بهروز عظیمی پدیده فوتسال ایران که در جام جهانی 2024 سه گل به ثمر رساند، یکی از تیترهایی خواهد بود که در پایان آوردگاه بزرگ به آن اشاره خواهد شد. ستاره 23 ساله تیم ملی در کنار زیکی‌ته پدیده پرتغالی فوتسال و بازیکن جوان آنگولایی اریتو از بهترین گلزنان زیر 23 سال جام جهانی بوده‌اند.
فوتسال ایران جدیدترین جواهر خود را تولید کرده و او ثابت کرد که بیش از حد قابلیت پیشرفت و شکوفایی دارد. نیازی به گفتن نیست که ستاره‌های جوان که در میعادگاه بهترین‌ها به میدان رفتند، چشمان خود را محکم به گرفتن جایزه بسیار مورد توجه یعنی پسر طلایی جام جهانی دوخته ا‌ند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره