نماد آخرین خبر

کابوس پوگبا تمامی ندارد؛ یووه تو را نمی‌خواهد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کابوس پوگبا تمامی ندارد؛ یووه تو را نمی‌خواهد!

ورزش 3/باشگاه یوونتوس علاقه‌ای به ادامه همکاری با پل پوگبا با وجود کاهش مدت زمان محرومیتش ندارد.
پوگبا چند ماه قبل به دلیل استفاده از مواد ممنوعه و مثبت شدن تست دوپینگش از حضور در دنیای فوتبال محروم شد و این محرومیت طولانی و چهار ساله به شکلی بود که بسیاری منتظر اتمام حضور او در دنیای فوتبال بودند اما شرایط به شکل متفاوتی برای او پیش رفت تا فرصتی دوباره پیدا کند.
اما روز گذشته دادگاه عالی ورزش اعلام کرد که محرومیت این بازیکن از چهار سال به ۱۸ ماه کاهش پیدا کرده است و به این ترتیب او این فرصت را خواهد داشت که از ماه ژانویه به تمرینات یوونتوس اضافه شود و از ماه مارس در ترکیب این تیم به میدان برود که خبر بسیار خوبی برای او خواهد بود.
اما حالا کالچومرکاتو خبر داده است که مدیران یوونتوس چندان از این خبر خوشحال نیستند. آنها دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این هافبک فرانسوی ندارند چون او نتوانست پس از حضور دوباره در یووه روزهای خوبی را سپری کند و به همین دلیل جایگاهش را در این تیم به صورت کامل از دست داده است و آنها مایل به فروش هرچه زودتر او هستند.
منابع نزدیک به یوونتوس معتقد هستند که فسخ این قرارداد با توافق دو طرفه می‌تواند راه حل «برد-برد» برای هر دو طرف باشد اما هنوز مشخص نیست که تصمیم پوگبا در این باره چه خواهد بود و آیا شانسی برای توافق با این باشگاه وجود دارد یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره