نماد آخرین خبر

دشان شوکه شد؛ مگر امباپه مصدوم نبود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دشان شوکه شد؛ مگر امباپه مصدوم نبود!

ورزش 3/دیدیه دشان از قرار گرفتن نام کیلیان امباپه در فهرست رئال مادرید و حضورش در میدان در بازی برابر لیل بسیار متعجب شده است.
امباپه چند روز قبل به دلیل مصدومیت در تمرینات رئال مادرید حضور نداشت و اعلام شد که حداقل تا دو هفته قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود و در دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید هم در ترکیب رئال مادرید حضور نداشت و مشغول طی کردن روند درمانش بود.
اما شرایط برای این بازیکن بسیار خوب پیش رفت و او توانست خیلی زود مصدومیتش را پشت سر بگذارد و در فهرست رئال برای بازی در برابر لیل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت در دقیقه ۵۷ نیمه دوم هم برای این تیم به میدان رفت اما نتوانست در فرار از شکست کمکی به تیمش کرده باشد.
با این حال، عدم حضور او در فهرست اعلام شده از سوی دیدیه دشان برای وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر و بازی برابر بلژیک تعجب بسیاری را به همراه داشت اما روزنامه اکیپ در خبری عجیب مدعی شده است که دشان از این که روند درمان این ستاره و کاپیتان تیمش به خوبی پیش رفته است خبر نداشت و به همین دلیل او را دعوت نکرد.
گفته می‌شود که سرمربی تیم ملی فرانسه پیش از بازی برابر لیل فهرستش را انتخاب کرده بود و از دیدن این بازیکن در جمع بازیکنان رئال برای این بازی متعجب شد اما در نهایت هم تصمیم گرفت که او را به فهرست اضافه نکند تا فرصت بیشتری برای استراحت و آمادگی در دیدارهای مهم‌تر و بزرگ‌تری که در پیش دارند داشته باشد.
 



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید