نماد آخرین خبر

قریشی: هیچکس در ذوب آهن کم کاری نمی‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قریشی: هیچکس در ذوب آهن کم کاری نمی‌کند

ورزش 3/محمد قریشی کاپیتان ذوب‌آهن معتقد است مسئولیت وضعیت کنونی ذوب‌آهن با بازیکنان است و کادرفنی در این خصوص کم‌کاری نداشته است.
شکست چهار بر صفر ذوب آهن در اصفهان مقابل آلومینیوم اراک یک نتیجه دور از انتظار و باورنکردنی بود. در همین خصوص با محمد قریشی، مدافع باتجربه ذوب آهن صحبت کردیم و او در مورد این شکست شوکه کننده و وضعیت تیم‌شان گفت‌وگو کرد.

قریشی مدافع ذوب آهن درباره شکست مقابل آلومینیوم گفت: اول از همه از طرف خودم و همه بازیکنان از هواداران واقعی‌مان عذرخواهی می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و انتظار یک برد دلچسب را داشتند ولی این اتفاق نیفتاد و روی اشتباهات خودمان شکست سنگینی متحمل شدیم و مسئولیت این باخت هم با منِ بازیکن و بقیه‌ی تیم است. امیدوارم که بتوانیم با تلاش و تمرکز بیش‌تر بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

کاپیتان ذوب‌ آهن درباره دلیل این شکست توضیح داد: مسئولیت این باخت چه در این بازی و چه در بازی با فولاد با بازیکنان است چون کادرفنی همه آنچه را که برای برد در این دو بازی لازم بود، به ما انتقال دادند. به هر حال فوتبال است و یک وقت‌هایی کار به سرانجام نمی‌رسد و خودمان هم اشتباه داشتیم و همین اشتباهات باعث شد که در دو بازی متوالی شکست بخوریم.

او درباره اینکه آیا ذوب‌ آهن می‌تواند در ادامه به روند خوب گذشته برگردد یا خیر، گفت: ما این شکست را می‌پذیریم و قطعا برای جبران آن تلاشمان را بیش‌تر می‌کنیم و با برد در بازی‌های بعدی دل هواداران‌مان را شاد می‌کنیم. روی صحبت من با هواداران واقعی‌مان است، قشنگ نیست که با یکی دو بازی بد، یک‌سری حرف‌ها راجع‌به بازیکنان و کادر فنی و مدیریت تیم زده شود. اینجا کسی کم‌‍‌کاری نمی‌کند و بی‌مسئولیت نیست؛ همه نهایت تلاش خود را می‌کند که در بالاترین حد خود قرار گیرند و بهترین عملکرد را داشته باشند. شب و روز مربیان ما در تلاشند که بتوانند چیز جدیدی را به تیم اضافه کنند مخصوصا آقای ربیعی و کادرشان؛ ما شاهد این موضوع هستیم و می‌توانیم گواهی بدهیم که شب و روز برای این تیم تلاش می‌کنند.

قریشی در ادامه با گلایه از شعارهای منفی هواداران این تیم گفت: به نظر من این قشنگ نیست که به‌خاطر دو بازی بد در استادیوم و زمین خودمان حرف‌هایی بر علیه تیم زده شود. من خواهش می‌کنم از هواداران که صبورتر باشید، تیم نسبت به پارسال خیلی جوان‌تر شده است و نیاز به کار و هماهنگی و تلاش بیش‌تری داریم که ما قطعا این کارها را انجام خواهیم داد و به لطف خدا این شکست‌ها را جبران خواهیم کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره