نماد آخرین خبر

ساسان تنها شاگرد بجا مانده اسکوچیچ در فولاد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ساسان تنها شاگرد بجا مانده اسکوچیچ در فولاد

ورزش 3/از میان بازیکنانی که در زمان حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت فولاد در این تیم حضور داشتند، تنها ساسان انصاری هنوز عضو این تیم است.
تیم های فولاد و تراکتور فردا در دیداری حساس از هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می روند. شرایط دو تیم در جدول رده بندی و نزدیکی فاصله آنها سبب شده تا این مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار باشد و تیم برنده می تواند جهش بزرگی در رتبه های بالای جدول داشته باشد.
هدایت تراکتور برعهده دراگان اسکوچیچ است اما او به دلیل محرومیت، در بازی فردا غایب خواهد بود. سرمربی کروات که ثابت کرده تراکتور یک تیم مدعی برای کسب عنوان قهرمانی است، در بازی فردا مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.
اسکو در لیگ چهاردهم و با جدایی از ملوان، هدایت فولاد را برعهده گرفت. از تیمی که در آن دوره زیر نظر سرمربی کروات به میدان رفته، فقط کاپیتان این تیم یعنی ساسان انصاری هنوز در جمع سرخپوشان خوزستانی حضور داشته و سایر بازیکنان یا جدا شده و یا به فوتبال خود پایان داده اند.

انصاری که یکی از مهره های کلیدی در تیم اسکوچیچ بود، طی دو فصل در مجموع سیزده گل به ثمر رساند و او از محبوبیت خاصی نیز نزد سرمربی کروات برخوردار است به نحوی که اسکوچیچ در یکی از پست های اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از انصاری، او را مانند پسر خودش دانست.

لازم به ذکر است که از فولاد آن فصل که بازیکنانش در لیگ برتر حضور داشته باشند، اکنون محمود مطلق زاده کاپیتان استقلال خوزستان است و هادی حبیبی نژاد نیز برای چادرملو اردکان بازی می کند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید