نماد آخرین خبر

سهراب با استقلال اولین برد را تجربه کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سهراب با استقلال اولین برد را تجربه کرد

ورزش 3/اولین پیروزی لیگ برتری سهراب بختیاری زاده رقم خورد.
 تیم فوتبال استقلال با نمایشی هجومی و عملکردی خوب در مقابل هوادار این تیم را نتیجه دو بر یک شکست داد و این در حالی است که سهراب بختیاری زاده به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده دارد و اولین پیروزی بود که او در مسابقات لیگ برتر کسب کرده است.
بختیاری‌زاده که فصل گذشته در میانه‌های فصل، هدایت تیم صنعت نفت را برعهده گرفت و در ۷ بازی ۵ باخت و ۲ مساوی کسب کرد، او در فصل نوزدهم نیز در برهه‌ای هدایت شهرخودرو را نیز برعهده گرفت و در ۶ بازی که روی نیمکت این تیم نشست، ۴ تساوی و ۲ باخت داشت و آنجا هم نتوانسته بود پیروزی به دست بیاورد، او مجموعا در 13 مسابقه‌ای که به عنوان مرد اول نیمکت قرار گرفته تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده بود.
چهاردهمین بازی او به عنوان سرمربی در تیم استقلال اتفاق افتاد و این تیم با نمایشی هجومی توانست هوادار تهران را در حالی با نتیجه دو بر یک شکست دهد که با توجه به شرایط مسابقه می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند، تک گل هوادار در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
بختیاری زاده بعد از اینکه تیم‌اش با نتیجه دو بر صفر از حریف خود پیش افتاده بود علیرضا کوشکی و محمدحسین اسلامی را به ترکیب اضافه کرد تا در ضدحملات گل‌های بیشتری به ثمر برسانند اما فرصت سوزی بازیکنان استقلال اجازه اختلاف بیشتر در این مسابقه را نداد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره