نماد آخرین خبر

غروی: سوارکاری در بازی‌های آسیایی می‌تواند مدال آور باشد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
غروی: سوارکاری در بازی‌های آسیایی می‌تواند مدال آور باشد

تسنیم/نخستین بانوی سوارکاری که در مسابقات پرش با اسب موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، گفت: برای شرکت در بازی‌های آسیایی وضع‌مان خیلی بهتر است و می‌توانیم مدال آور باشیم.
فائزه غروی با بیان این مطلب گفت: نه می‌توانم بگویم راه برای قهرمانی و رسیدن به بازی‌های المپیک هموار است و نه می‌توانم بگویم دست نیافتنی است، چون زحمت و برنامه ریزی زیاد می‌خواهد، اما دست یافتنی است.
وی افزود: رقابت رشته پرش با اسب در سطح المپیک برنامه ریزی بلند مدت می‌خواهد این درحالی است که برای شرکت در بازی‌های آسیایی وضع ما خیلی بهتر است و می‌توانیم مدال‌آور باشیم.
قهرمان مسابقات پرش با اسب ایران درخصوص رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات در سطح خیلی خوبی بود یعنی در سطح قهرمانی بود. مسیرها چالش برانگیز بود و پنج راند داشتیم و هر پنج راند مسابقات فکر شده بود و مسیرهای خوبی برای قهرمانی بود و وقتی بخواهی در سطح قهرمانی فعالیت کنی باید مرتب تمرین داشته باشی و در مسابقات  شرکت کنی تا آماده باشی کاری بود که من انجام دادم.
وی خاطرنشان کرد: ما شاید هر هفته در مسابقات پرش با اسب شرکت می‌کنیم که برخی از آنها در حد آماگی است، اما در سطح کشوری که سالی یکبار برگزار می‌شود، این مسابقات چهارمین تجربه من بود.  
غروی به مسابقه در سطح بین المللی اشاره کرد و افزود: شروع برنامه من شرکت کردن در مسابقات خارج از ایران و بین‌المللی بود که بتوانم در سطح بین المللی رقابت کنم که البته این کار را از سال گذشته آغاز کرده‌ام.

وی برای ادامه دادن راه و پیشرفت در پرش با اسب حضور در مسابقات خارج از ایران را موثر دانست و ادامه داد: من در مسابقات اسپانیا دو ماه شرکت کردم و با همین اسبی که قهرمان کشور شدم مقام چهارم را توانستم به دست بیاورم و می خواهم این راه را ادامه دهم تا بتوانم پیشرفت کنم.
سوارکار باتجربه پرش با اسب ایران همچنین به حل نشدن مشکل قرنطینه اسب‌های ایرانی اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه همچنان مشکل قرنطینه اسب را داریم اما فدراسیون کارهایی برای حل این مشکل انجام می دهد تا اگر درست شود اسب هایمان را از ایران خارج کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره