نماد آخرین خبر

لحظه ثبت گلِ پایین کشیدن پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظه ثبت گلِ پایین کشیدن پرسپولیس

ورزش 3/مهدی لیموچی در بهترین دقیقه ممکن موفق شد با شوتی تماشایی و دقیق اولین گل خود را برای سپاهان به ثمر برساند.
 این گل در شرایطی به ثمر رسید که استقلال خوزستان همانطور که میودراگ بوژوویچ در نشست خبری بر آن تاکید داشت، بازی را در کنترل خود داشت و اجازه بازیسازی و ایجاد موقعیت را از سپاهان گرفته بود. 
در این شرایط که امید به ثمر رسیدن گل در پایین‌ترین حد ممکن در مصاف دو تیم بود، دو پاس دقیق از دانشگر و در ادامه موقعیت خوبی برای لیموچی ایجاد کرد تا این بازیکن که خود را در احاطه سه بازیکن تیم حریف می‌دید، توپ را با دو ضربه کنترل شده حمل کند و شرایط را برای شوتزنی خود مهیا کرد.
در ادامه ستاره فصل گذشته آلومینیوم با شوتی دقیق که به زاویه موافق احمد گوهری زده شد و روی زمین هم بود، موفق شد تور دروازه استقلال خوزستان را به لرزه درآورد و تیمش را با پیروزی به رختکن برود. 
دقایقی پیش از آغاز بازی سپاهان و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پرسپولیس موفق به ثبت گل برتری در دقایق پایانی مسابقه شده بود تا 14 امتیازی شود و بالاتر از ملوان در صدر قرار بگیرد، اما گل لیموچی در اهواز سبب شد تا سپاهان 16 امتیازی شود و بار دیگر صدر را پیش از تعطیلات چند روز لیگ به نام خود بزند.


 لحظه‌ای که لیموچی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد و موفق شد این ضربه را به ثمر برساند.
لیموچی که در بازی‌های ابتدایی فصل مهره مورد علاقه مورایس بود، پس از اینکه در چند مسابقه موفق به گلزنی نشد از ترکیب اصلی خارج شد، اما در مصاف با استقلال خوزستان بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت و جواب اعتماد مورایس را با گلی حیاتی و سرنوشت ساز داد تا امیدوارانه به روزهای پیش رو بیندیشد و امیدوار باشد به تیم ملی هم دعوت شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره