نماد آخرین خبر

تردید بزرگ نیستلروی: نمی‌خواهم خائن باشم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تردید بزرگ نیستلروی: نمی‌خواهم خائن باشم!

ورزش 3/رود فان نیستلروی نمی‌خواهد به چشم یک خیانتکار به اریک تن‌هاخ دیده شود و شاید به همین دلیل پیشنهاد سرمربیگری موقت منچستریونایتد را رد کند.
 منچستریونایتد در چند ماه گذشته تغییرات زیادی را در سطح مدیریتی تجربه کرد و البته اضافه شدن رود فان نیستلروی به کادر فنی این تیم در واقع یکی از تغییرات مثبتی بود که بسیاری از هواداران این تیم از رخ دادنش خوشحال بودند چون او همیشه بازیکنی محبوب در اولدترافورد بود و با شرایط این تیم آشنایی داشت.
اما این تغییرات هم باعث نشدند که شرایط به سود یونایتد تغییر کند و عملکرد و نتایج آنها در فصل جدید بهبود پیدا کند و همین موضوع باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال اخراج اریک تن‌هاخ از سمتش به عنوان سرمربی این تیم پس از بازی برابر استون ویلا به گوش برسد.
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی معتقد هستند که انتخاب اول مدیران یونایتد بدون شک فان نیستلروی خواهد بود که می‌تواند به عنوان دستیار تن‌هاخ برای مدتی و به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و این در حالی است که جلسه تصمیم‌گیری درباره آینده سرمربی فعلی این تیم قرار است فردا با حضور مدیران این باشگاه برگزار شود
اما حالا روزنامه انگلیسی میرر مدعی شده است که فان نیستلروی برای قبول این پیشنهاد و نشستن روی نیمکت یونایتد حتی به عنوان سرمربی موقت بسیار مردد است و باور دارد که شاید چنین اقدامی به چشم خیانت به تن‌هاخ که هم‌وطن او هم به حساب می‌آید دیده شود و او به هیچ وجه دوست ندارد که چنین اتفاقی رخ دهد.
او پیش از این در دوران حضورش در آیندهوون دستیارش را متهم کرده بود که در غیاب او با مدیران این باشگاه تبانی و توطئه کرده تا او را از کارش برکنار کند و نمی‌خواهد که حالا خودش در چنین شرایطی قرار بگیرد و به همین دلیل برای قبول این پیشنهاد بسیار مردد است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره