نماد آخرین خبر

ماجرای خاص آلومینیوم با پدر منتظر محمد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماجرای خاص آلومینیوم با پدر منتظر محمد!

ورزش 3/مدیرعامل آلومینیوم درباره دلیل عدم جذب کوین یامگا و منتظر محمد توضیحاتی ارائه داد.
 کوین یامگا پیش از حضور در تیم فوتبال نساجی مازندران، در مقطعی در تمرینات آلومینیوم اراک حاضر شد تا مجتبی حسینی شرایط از نزدیک او را بررسی کند و در صورت رضایت وی، این بازیکن به جمع شاگردان او بپیوندد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و یامگا راهی قائمشهر شد.
محمد رجاییان، مدیرعامل آلومینیوم، در این باره توضیح داد: ما یامگا را به اراک آوردیم و آقای حسینی پذیرفت که ایشان به تمرین بیاید و ببینید؛ این یک نکته مثبت است، وگرنه اگر در تیم دیگری بود می‌گفتند بردار بیاورد. مثل اینکه الان تیم‌هایی داریم که هیئت مدیره‌هایشان برایشان بازیکن جذب کرده‌اند و سرمربی گفته اصلا خبر ندارم و در نهایت هم به جدایی منجر شده است. ما در باشگاه این مسائل را نداریم و همه چیز سلسله مراتبی دارد.
او ادامه داد: آقای یامگا آمد و بر اساس شنیده‌ها و گفته‌هایی که راجع به یامگا در رسانه‌ها ردوبدل می‌شد و با توجه به حساسیت موضوع، آقای حسینی برای اینکه خدایی نکرده در این حوزه اشتباه نکند، خیلی با مماشات برخورد کرد و گفت چند جلسه تمرین کند. او تمرین کرد و کار را منوط به این کرد که آقای یامگا از ایفمارک نطر تخصصی بیاورد، آن هم با حضور پزشک خودمان. آقای یامگا بخش عمده‌ای از بینایی یکی از چشم‌هایش را از دست داده و شاید نظر خود من این بوده ایشان با آن مبلغی که می‌خواهد بیاید، بیاید و به ما کمک کند
رجاییان گفت: آقای حسینی در آخرین لحظات اوکی را داد. خانم هراتیان خودشان به آقای حسینی زنگ زدند و گفتند این بازیکن نمی‌تواند صد باشد اما می‌تواند استفاده شود و بازی کند. پس از آن ما خواستیم کار را انجام بدهیم که ایجنت خارجی آقای یامگا و آقای خطیر که دو روز بود به نساجی رفته بود، کاری کردند که بازیکن آنجا رفت. آنجا با توجه به اینکه آقای خطیر مدیرعامل بود و با سرمربی به نتیجه رسیده بود، یامگا در بازی اول کاپیتان شد و بازی کرد. شاید در باشگاه ما بود، این شرایط برایش رقم نمی‌خورد.

او با اشاره به انگیزه بالای یامگا در این فصل عنوان کرد: من برای یامگا خوشحالم. حرف او در صحبت‌هایش با ما این بود که می‌خواهد ثابت کند که باشگاه قبلی‌اش آنطور که باید و شاید به او رسیدگی نکرده و او می‌تواند فوتبال بازی کند. این خواسته در باشگاه نساجی برآورده شد.
رجاییان همچنین درباره دلیل عدم جذب منتظر محمد نیز اوضیح داد: راجع به آقای منتظر محمد و برادرش باید بگویم اینها قرار بود روز دوشنبه با بلیتی که ما برایشان می‌گیریم، به ایران بیایند و مذاکره کنیم و کار را قطعی کنیم. تنها باشگاهی که اینها مذاکره کرده‌ بودند، باشگاه ما بوده است. روز اول مدیربرنامه‌های ایرانی اینها هماهنگ کرده بودند که منتظر و برادر و پدرش به ایران بیایند. روزی که قرار بود به ایران بیایند، مصادف بود با روزهای اربعین و به جای اینکه دوشنبه بیایند، دو روز بعد آمدند.
او توضیح داد: در این مقطع دو روزه، با توجه به بازخوردهایی که رسانه‌ها و دلال‌ها وسط می‌اندازند و می‌تواند دل آدم را خالی کند، آقای حسینی به جای منتظر محمد، آقای طالب ریکانی را جذب کرد. پس از جذب طالب ریکانی اینها آمدند. از طرفی نظر پدر این بود که هر دو بازیکن را ببرید اما دلیل نداشت که این اتفاق بیفتد. بیشتر دلیل انصراف ما از جذب منتظر محمد این بود که دیر برای مذاکره آمدند و نگرانی این بود که شاید اصلا نیایند و بازیکن مدنظر آقای حسینی در این پست جذب شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره