نماد آخرین خبر

سرپرست هوادار: دوربین‌ها نیامدند، استقلال سود برد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرپرست هوادار: دوربین‌ها نیامدند، استقلال سود برد

ورزش 3/علی طهماسبی، سرپرست هوادار معتقد است بازی با استقلال با دوربین‌های کمی برگزار شده و استقلال از این قضیه سود برده است.
  در یکی از بازی‌های حساس هفته هفتم لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه شهر قدس میزبان استقلال بود که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌های پایتخت به پایان رسید.
قبل از بازی حواشی زیادی در مورد دوربین‌های پخش زنده به وجود آمد و درحالی که گفته می‌شد بازی ممکن است با تاخیر برگزار شود در نهایت این دیدار با حداقل دوربین‌ها برگزار شد و امکان بازبینی دقیق صحنه مشکوک اوایل بازی که می‌توانست خطای پنالتی به سود هوادار اعلام شود، وجود نداشت.
پس از بازی ایمان عالمی، سرپرست استقلال گفته بود هواداری‌ها راه را گم کرده بودند و دیر رسیدند. در همین خصوص علی طهماسبی، سرپرست هوادار به خبرنگار ما گفت: ما راه را گم نکردیم و اصلاً اینجوری نبود. ما آمدیم داخل زمین چمن برای اینکه گرم کنیم، آقای نوازی که بازی قبل اخراج شده بود وسط زمین چمن بود و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول کشید تا ایشان از زمین خارج بشوند. ناظر سازمان لیگ بارها به ایشان اعلام کرد که از زمین خارج شود.
او در مورد صحبت‌های مسئول وی‌ای‌آر بازی‌های لیگ گفت: آقای حکیم یک مصاحبه بلند بالا کرده بود که دوربین‌های صدا و سیما نرسیدند و اینکه منتظر بودند که دوربین‌ها بیایند که بازی را برگزار بکنند که در این خصوص چندین مرتبه ناظر سازمان لیگ گفت به شما خبر می‌دهم. قرار بود بازی تاخیر داشته باشد اما در نهایت دوربین‌ها نیامدند و نفع این موضوع را استقلالی‌ها بردند چراکه پنالتی دقیقه ۴ ما گرفته نشد. وقتی از داور پرسیدم، گفتند که ما از زوایای خوب تصویر این صحنه را نداشتیم و نتوانستیم خوب تصمیم‌گیری بکنیم.
سرپرست هوادار ادامه داد: بازی با ۵ دوربین برگزار شد که این دوربین‌ها متعلق به باشگاه هوادار بودند و این در حالی بود که وعده برگزاری بازی با ۱۳ دوربین را داده بودند. این دومین بار است که نبود VAR به تیم ما آسیب می‌زند. پس از بازی خیبر، حالا در بازی استقلال هم این موضوع به ضرر ما شد. بچه‌های هوادار عملکرد خوبی داشتند و مستحق حداقل امتیاز از این بازی بودند.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره