نماد آخرین خبر

آرزوی دی‌لیخت برای داشتن یک مربی برای مدت طولانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آرزوی دی‌لیخت برای داشتن یک مربی برای مدت طولانی

ورزش 3/ماتیس دی‌لیخت می‌گوید در طول دوران فوتبالش هرگز بیشتر از یک فصل و نیم با یک سرمربی کار نکرده است.
 شایعات درباره تصمیم مدیران باشگاه منچستریونایتد برای برکناری اریک تن‌هاخ هر لحظه بیشتر و بیشتر به گوش می‌رسد، هرچند رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر داده بودند که تصمیم در این باره بستگی به نتیجه بازی امروز برابر استون ویلا در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دارد.
با این حال، عده دیگری هم بر این باور هستند که جلسه روز دوشنبه مدیران این باشگاه که با حضور سر جیم راتکلیف برگزار خواهد شد به منظور تصمیم نهایی برای برکناری این مربی هلندی است و باید منتظر انتخاب مربی جدیدی برای شیاطین سرخ در طول چند روز پیش رو و در وقفه دیدارهای ملی باشیم.
ماتیس دی‌لیخت که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال  تصمیم گرفت بایرن مونیخ را ترک کند و راهی منچستریونایتد شود پیش از این در آژاکس سابقه همکاری با تن‌هاخ را داشت و گفته می‌شد که یکی از دلایل اصلی تصمیمش برای حضور در جمع شیاطین سرخ این است که بار دیگر تحت هدایت این مربی به میدان برود اما حالا شرایط برای او تغییر خواهد کرد.
این ستاره هلندی در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این موضوع اظهار داشت:« من تا به حال در طول دوران فوتبالم هرگز با یک مربی بیشتر از یک فصل و نیم کار نکرده‌ام. این چیزی است که آرزو دارم بتوانم در حال حاضر داشته باشم، این که با یک مربی یا سرمربی برای مدتی بیشتر از این به عنوان یک بازیکن کار کنم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره