نماد آخرین خبر

خط و نشان گربه سیاه پرسپولیس و استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خط و نشان گربه سیاه پرسپولیس و استقلال

ورزش 3/تیم فوتبل پاختاکور موفق شد با هت‌تریک دراگان چران، از سد دینامو سمرقند عبور کند.
ستاره پا به سن گذاشته و صربستانی پاختاکور، مرد شماره یک دیدار امروز تیمش بود. دراگان چران که امروز بازی شماره 210 خود را برای این تیم ازبکستانی انجام داد، موفق شد سه مرتبه دروازه دینامو سمرقند را باز کند. در دیداری که پاختاکور با نتیجه چهار بر دو پیروز شد.
دراگان چران این هت‌تریک را در روز تولدش انجام داد. مهاجمی که تعداد گل‌هایش در این فصل را به عدد پانزده رساند، امروز 37 ساله شد و توانست به با شکوه‌ترین شکل ممکن، تولد خود را جشن بگیرد.

چران چند روز قبل و در استادیوم شهدای شهر قدس نیز توانسته بود گل مهمی را برای تیمش برساند. در دیداری از لیگ نخبگان و جدال با پرسپولیس، این پیرمرد صربستانی توانست تک گل پاختاکور را وارد دروازه الکسیس گندوز کند تا مانع از شکست تیمش شود.
نکته جالب این است که در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در سال 2021 نیز دراگان چران توانسته بود دروازه استقلال را باز کند و حالا او با درخشش‌های اخیر خود، برای آبی‌ها خط و نشان کشیده است.


استقلال باید در تاریخ پنجم آذرماه و در تهران به مصاف پاختاکور برود. بدون شک مأموریت اصلی مدافعان آبی پوش در آن بازی، مهار چران زهردار خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره