نماد آخرین خبر

سردار آزمون برای درخشش وارد شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سردار آزمون برای درخشش وارد شد

ورزش 3/مهاجم ایرانی شباب الاهلی در جمع نفرات اصلی دیدار مقابل بنی یاس حضور دارد.
تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 16:40 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه بنی‌یاس به مصاف این تیم رده هشتمی خواهد رفت تا یکی از مسابقات هفته پنجم لیگ برتر امارات را برگزار کند.
سعید عزت‌اللهی که چهار روز قبل در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور ثابت در ترکیب شباب الاهلی مقابل نسف قارشی ازبکستان داشت و 58 دقیقه در زمین بود، در دیدار امروز برابر بنی یاس استراحت می‌کند و دور از جمع نفرات اصلی است.
ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی برخلاف فصل جدید لیگ برتر امارات که یک بازی به‌عنوان یار جانشین انجام داده، در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب تیمش حضور داشته است.

سردار آزمون هم که عملکرد فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر امارات داشته و در چهار دیدار اخیرشان چهار گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، دوباره به ترکیب تیمش بازگشته و یکی از 11 نفر اصلی برابر بنی یاس است.

ستاره ایرانی شباب الاهلی با وجود اینکه در نخستین مسابقه آسیایی مقابل الحسین اردن یک گل به ثمر رسانده بود، در دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان برابر نسف قارشی به ازبکستان سفر نکرد و دور از لیست قرار داشت که امروز مجددا به ترکیب بازگشته است.
تیم شباب الاهلی با چهار پیروزی در چهار دیدار اخیرش در لیگ برتر امارات 12 امتیازی است و فقط بر حسب تفاضل گل کمتر نسبت به شارجه در جایگاه دوم جدول قرار دارد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره