نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بیرانوند به کمیته انضباطی احضار شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیرانوند به کمیته انضباطی احضار شد

ورزش 3/کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احضار دروازه بان تراکتور به این کمیته خبر داد.

به نظر می رسد که پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و رأی صادره، هر لحظه وارد ابعاد تازه‌تری می‌شود. پس از حکم کمیته استیناف مبنی بر محرومیت چهار ماهه و تعلیقی سنگربان تراکتور و پرداخت بیست میلیارد تومان، او برای نخستین بار به این موضوع واکنش نشان داد.

در واقع از زمان صدور رأی کمیته استیناف، هیچ کدام از طرفین درگیر پرونده رضایتی بابت حکم صادره نداشته و به آن معترض بودند و باشگاه پرسپولیس نیز مدعی شده که پرونده را به دادگاه CAS خواهد برد. بیرانوند و وکلایش نیز به این رأی معترض بوده و آن را عادلانه نمی‌دانند.

پس از سوت پایان دیدار تراکتور و فولاد که با شکست دو بر یک تبریزی‌ها به پایان رسید، علیرضا بیرانوند راهی میکسدزون استادیوم یادگار امام تبریز شد و ابتدا با عذرخواهی از هواداران تیم، وعده شروع پرقدرت پس از فیفادی را داد.

بیرانوند که از زمان صدور حکم جنجالی و بخاطر در پیش بودن دیدار با فولاد سکوت کرده بود، امشب زمانی‌ که با سوال خبرنگار ورزش سه در خصوص حکم کمیته استیناف روبرو شد، پاسخ عجیبی داد که در نهایت منجر به احضار او شد.

بیرانوند در خصوص جریمه سنگین اعلام شده گفت: من فقط می‌خواهم این را بگویم بیست میلیارد را که نمی‌دهم، بلکه پنج میلیاردی را هم که هیئت مدیره‌شان از من بابت شیرینی الحاقیه‌ای که برایم صادر کردند، از من گرفتند، پس‌ می‌گیرم.

او سپس در پاسخ به خبرنگارانی که از او درخواست می‌کردند بیشتر در این باره توضیح بدهد، گفت: زیاد ادامه بدهند ویدیو‌یشان هم بیرون می‌آیند که آمدند!

همین اظهارات سبب شد تا کمیته انضباطی در حکمی فوری و شبانه، از احضار علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی خبر بدهد تا مشخص شود پرونده جنجالی این روزهای فوتبال ایران، حالا حالاها پر سر و صدا خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره