نماد آخرین خبر

رکورد منفی پدیده پرسپولیس در تراکتور

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رکورد منفی پدیده پرسپولیس در تراکتور

ورزش 3/تیم تراکتور این فصل با حضور تومیسلاو اشتراکالی در خط حمله رودرروی مدافعان حریف قرار گرفته و سوکول چیکالشی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در اردوی این تیم حضور داشته تا عملا جایی برای مهدی عبدی و رحمان جعفری باقی نماند. جعفری البته بعد از اطلاع از این موضوع اردوی تیمش را به مقصد آلومینیوم ترک کرد اما مهدی عبدی در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیسی تیم مانده تا شانس خود را امتحان کند.
اما این بخت آزمایی نتیجه موردنظر را برای گلزن سابق پرسپولیس نداشته است. عبدی این فصل 30 دقیقه در بازی با مس رفسنجان و 1 دقیقه در دیدار با هوادار برای تراکتور بازی کرده و هرگز در ترکیب اصلی سرخپوشان تبریزی حضور نداشته است. جالب اینکه آخرین بازی این مهاجم در دیدار با هوادار بود که در آخرین دقیقه بازی به جای مهدی ترابی وارد زمین شد و حالا از هشتم شهریور ماه پیراهن قرمزهای تبریزی را نپوشیده است.
عبدی روز گذشته در فهرست تراکتور هم قرار گرفت اما باوجود نیاز تیم به گلزنی، اسکوچیچ ترجیح داد که از این بازیکن در تعویض‌هایش استفاده نکند و چیکالشی را در نوک پیکان خط حمله تیمش قرار دهد.
این شاید بدترین اتفاق ممکن برای مهاجمی است که امیدوار بود با ترک پرسپولیس، شرایط بهتری را کسب کند اما در تراکتور به نیمکت و سکو تبعید شده است.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره