نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

زمان رسیدگی به مصاحبه بیرانوند مشخص شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زمان رسیدگی به مصاحبه بیرانوند مشخص شد

ورزش 3/ابوالفضل حسن زاده اعلام کرد که بلافاصله بعد از بازی قطر به پرونده علیرضا بیرانوند رسیدگی خواهد شد.زمان رسیدگی به مصاحبه بیرانوند مشخص شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران بلافاصله بعد از مصاحبه علیرضا بیرانوند در میکسدزون ورزشگاه یادگارامام، دروازه بان شماره یک تیم ملی را برای ادای توضیحات خود احضار کرد.

با این حال باتوجه به حضور بیرانوند در اردوی تیم ملی، او امروز برای ادای توضیحات خود به کمیته انضباطی مراجعه نکرد تا شایعات زیادی در مورد زمان رسیدگی به پرونده او شکل بگیرد.

ابوالفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در این خصوص گفت: رسیدگی به این پرونده در محدوده ماست اما هر دو کمیته اخلاق و انضباطی ورود کردیم تا ببینیم پرونده به چه شکلی خواهد بود.

او درباره زمان رسیدگی به پرونده اظهار داشت: ما بعد از بازیهای تیم ملی در خدمت ایشان خواهیم بود. در اولین روز بعد از فیفادی در خدمت ایشان خواهیم بود.

حسن زاده در این خصوص ادامه داد: اولین روز که بیرانوند بعد از بازیهای تیم ملی بتوانند تشریفات بیاورند به ایشان اختصاص دادیم. خواهشمان این است که باتوجه به حضور در تیم ملی، موضوع را ادامه ندهند و اجازه بدهند رسیدگی کنیم. اطلاعات ما هم در حد مصاحبه ای است که انجام دادند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره