ویسی: می‌خواهیم رکورد نباختن ملوان را بشکنیم

منبع
بروزرسانی
ویسی: می‌خواهیم رکورد نباختن ملوان را بشکنیم
به گزارش فارس، عبدالله ويسي در نشست خبري پيش از بازي برابر ملوان در هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: برابر ملواني بازي خواهيم کرد که روزهاي خوبي را سپري مي‌کند. ملواني‌ها خوب بودن سال‌هاي گذشته خود را اين روزها به رخ حريفان مي‌کشند. وي با بيان اينکه ملوان لياقت حضور در بالاي جدول را دارد ادامه داد: اين تيم چهار بازي گذشته خود را با پيروزي پشت سر گذاشته و ما مي‌دانيم بازي سختي مقابل آنها در پيش داريم. اما بازيکنانم را از نظر روحي و رواني براي انجام يک بازي تاکتيکي آماده کرده‌ام و مي‌خواهيم رکورد چهار هفته نباختن ملوان را بشکنيم. وي افزود: زماني که استعفا دادم شرايط خوبي نداشتم و مي‌خواستم دست مديران باشگاه را باز بگذارم اما زماني که با بزرگ‌تر‌هاي خودم مشورت کردم متوجه شدم که کارم اشتباه است. آنها به من گفتند اگر مي‌خواهي مربي بزرگي شوي بايد بماني و از اين شکست‌ها درس بگيري و مقاومت کني. وي در خصوص شانس صعود ايران به جام‌جهاني فوتبال تصريح کرد: هنوز معتقدم که تيم ملي صد در صد به جام‌جهاني صعود مي‌کند حتي اگر 10 درصد هم شانس داشته باشيم بايد آن را به صد در صد افزايش دهيم.