نماد آخرین خبر

میلاد آماده برای درس لازم به ستاره استقلال!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
میلاد آماده برای درس لازم به ستاره استقلال!

ورزش 3/هواداران فوتبال منتظر تماشای تقابل دوباره میلاد محمدی و جلال الدین ماشاریپوف خواهند بود.میلاد آماده برای درس لازم به ستاره استقلال!

تیم ملی ایران در حالی به مصاف ازبکستان خواهد رفت که ازبک‌ها با اتکا به دو وینگر سرعتی و تکنیکی خود تلاش برای رخنه به خط دفاعی ایران را دنبال خواهند کرد. با این حال شاید تقابل میلاد محمدی و جلال الدین ماشاریپوف در جناح چپ ایران، چشم‌های بیشتری را به خود خیره کند چرا که این دو چند هفته پیش در چارچوب شهرآورد پایتخت نیز باهم رودررو شدند.

میلاد که وسواس خاصی روی دریبل نخوردن دارد، حالا کار سختی برای برتری در دوئل با ماشاریپوف خواهد داشت و البته باتوجه به شدت رقابت در سمت چپ تیم ملی و آمادگی بازیکنانی نظیر جلالی و زکی پور در استقلال، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با پیروزی در این رقابت، جایگاه خود به عنوان مدافع چپ اول ایران را حفظ کند.

نکته مهم در مورد میلاد محمدی این است که او تاکنون در دو جام جهانی برای ایران بازی کرده و این ویژگی منحصربفرد اوست که تاکنون هیچ مدافع چپ دیگری به آن نرسیده است. محمدی حالا امیدوار است با حضور در سومین جام جهانی متوالی، نقش خود در تیم ملی را اثرگذارتر کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره