نماد آخرین خبر

بازیکنی که باید محبت قلعه‌نویی را برگرداند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازیکنی که باید محبت قلعه‌نویی را برگرداند!

ورزش 3/به نظر نمی‌رسد خط هافبک تیم ملی باز هم بدون سامان قدوس در بازی مقابل ازبکستان در میدان حاضر بشود.بازیکنی که باید محبت قلعه‌نویی را برگرداند!

دو دیدار قبلی ایران مقابل ازبکستان در شرایطی با نتیجه تساوی به پاسان رسیده که به خصوص در بازی دوم، ایران تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل این حریف پرستاره انجام داده است.

یک چهره که مورد حمایت ویژه امیر قلعه‌نویی در تیم ملی بوده، به احتمال بسیار زیاد در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود تا اینبار به عنوان یک بازیکن صاحب باشگاه ویژگی‌های خود را به رخ بکشد؛ سامان قدوس، بازیکن سابق برنتفورد که هفته گذشته به تیم الاتحاد کلبا پیوست و در اولین مسابقه موفق به ثبت پاس گل و گلزنی شد تا نشان بدهد از شرایط بدنی و آمادگی خوب برخودار است.

قدوس که فوتبال را باکلاس و ویژه دنبال می‌کند، در ترکیب اولیه تیم ملی در بازی‌های گذشته بود، آن هم در شرایطی که بعد از جدایی از برنتفورد به تیم جدیدی نقل مکان نکرده بود و حالا وقت آن است که او با آمادگی ناشی از چرخه باشگاهی دین خود را به تیم ملی ادا کند و پاسخ محبت‌های قلعه‌نویی را به صورت خاص بدهد.

وب‌سایت چمپیونات تصویری از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرده که سامان قدوس در متن حرکات بازیکنان تیم ملی قرار دارد؛ تصویری که احتمالا نشان‌دهنده حضور ثابت او در ترکیب تیم ملی نیز هست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید