نماد آخرین خبر

شلیک سمی به قلب برانکو ایوانکوویچ!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شلیک سمی به قلب برانکو ایوانکوویچ!

ورزش 3/تیم استرالیا با سه گل موفق شد چین را شکست دهد تا تیره‌روزی برانکو ایوانکوویچ همچنان ادامه داشته باشد.
در دیداری که با حملات استرالیا روی دروازه حریف چینی آغاز شد، این چین بود که توانست گل نخست را به ثمر برساند و از حریف پیش بیفتد تا در آدلاید، موقعیت پیروزی را در اختیار داشته باشد. استرالیا از همان ابتدا حملات سنگینی را روی دروازه چین انجام داد و آتشبار خود را روی دروازه حریف چید، اما هیچ یک ثمری نداشتند.
در حالی که تونی پوپوویچ دستورات تاکتیکی خود را از کنار زمین به شاگردانش انتقال می‌داد و سعی می‌کرد در اولین تجربه سرمربی‌گری بر تیم ملی کشورش، بر این بازی احاطه داشته باشد، یک ضربه بلند از دالی وانگ، دروازه‌بان چین، در موقعیتی مشکوک به آفساید با ضربه سر فرناندو کونسیسائو همراه شد تا توپ جلوی پای وننگ ژی بیفتد و او ضربه نهایی را به گوشه دروازه استرالیا بزند تا در کمال شگفتی، چین از حریف خود پیش بیفتد.
قرمزها که باید 70 دقیقه حملات حریف را با فشار تماشاگران متحمل می‌شدند، تا پایان وقت قانونی نیمه اول از دروازه خود محافظت کردند، اما در این لحظه یک ارسال از گودوین با ضربه سر لویس میلر همراه شد و توپ در درون دروازه چین قرار گرفت تا نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان برسد.

برانکو ایوانکوویچ که از دریافت این گل نابهنگام به شدت ناراحت بود و افسوس می‌خورد، تیمش را با فرم هجومی وارد نیمه دوم کرد و در حالی که آنها تلاش می‌کردند تا جلوی حملات حریف را بگیرند، یک شلیک استثنایی از پشت محوطه جریمه به قلب چین نشست تا آنها در موقعیت شکست قرار بگیرند.

در دقیقه 53 شوت دیدنی کری گودوین از پشت محوطه جریمه در گوشه دروازه حریف قرار گرفت و استرالیا را سرانجام از حریف پیش انداخت. بعد از این گل چین تلاش‌هایی برای جبران گل خورده انجام داد، اما تیم برانکو فاقد نیروی لازم و کافی برای ضربه زدن به حریف باتجربه بود.
البته چین در این بازی نمایش بسیار بهتری نسبت به دو بازی اخیر ارائه کرد، اما شاگردان برانکو بدشانس، کم‌دقت و بی‌تجربه بودند و نتوانستند از گل مهم خود دفاع کنند.

در آخرین دقایق بازی نیز سردرگمی مدافعان چین در محوطه جریمه به گل سوم استرالیا انجامید تا پوپوویچ در اولین بازی روی نیمکت ساکروس، بردی مهم را کسب کند و تیمش را با چهار امتیاز در کنار عربستان قرار دهد.
بازی بعدی چین در خانه مقابل اندونزی خواهد بود و آنها باید در این بازی به پیروزی برسند و استرالیا هم باید به خاور دور برود و در مقابل ژاپن صف‌آرایی کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره