نماد آخرین خبر

همین حالا هم دیر است، فورا اعتصاب کنیم!‏

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
همین حالا هم دیر است، فورا اعتصاب کنیم!‏

ورزش 3/فوتبالیست‌ها از شروع فصل جاری به شدت از ‏تقویم بسیار فشرده مسابقات شاکی هستند. روزی نیست که خبر ‏یک مصدومیت جدید منتشر نشود. ‏
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، که خودش با مصدومیت ‏طولانی‌مدت مواجه شده اولین بار ایده اعتصاب را برای پایان دادن به ‏شرایط فعلی مطرح کرد. آیمریک لاپورت، همبازی او در تیم ملی ‏اسپانیا امروز تندترین موضع را به نفع اعتصاب گرفت و گفت ‏فوتبالیست‌ها باید فورا تصمیم بگیرند و دست به اعتصاب بزنند.
لاپورت که این روزها فوتبال باشگاهی را در النصر دنبال می‌کند گفت: "‏تعداد بازی‌ها بیش از حد زیاد است. هر روز بازی‌های جدیدی خلق ‏می‌کنند. تعداد بازی‌های چمپیونزلیگ را بیشتر کردند، برای ما که ‏ملی‌پوش هستیم انگار که بازی‌ها کم بود لیگ ملت‌ها را اضافه کردند و ‏به زودی جام باشگاه‌های جهان هم اضافه می‌شود. مطمئنم ‏تورنمنت‌های جدیدی هم خلق می‌کنند که بازی‌ها بیشتر و بیشتر ‏بشود. این دیگر خیلی زیاده‌روی است. در این شرایط تنها راه چاره ما ‏اعتصاب است، چون اگر دست روی دست بگذاریم بدتر و بدتر ‏می‌شود."

لاپورت در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: "در تیم ملی بازیکنان زیادی ‏به خاطر مصدومیت الان در اردوی اسپانیا نیستند. ما به همه هشدار ‏دادیم، ولی کسی به حرف ما گوش نمی‌دهد. فوتبالیست‌ها باید فورا ‏هماهنگ شده و بازی نکنند. این تنها راهی است که بفهمند ‏فوتبالیست‌ها چون کسانی هستند که در زمین حضور دارند و همه چیز ‏به آنها وابسته است باید در تصمیم‌گیری‌ها دخالت داشته باشند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره