نماد آخرین خبر

ترکیه صدر جدول را تسخیر کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترکیه صدر جدول را تسخیر کرد

ورزش 3/ترکیه با یک گل مونته‌نگرو را شکست داد و بالاتر از ولز در صدر جدول گروه خود ایستاد.ترکیه صدر جدول را تسخیر کرد

 تیم ملی ترکیه با هدایت وینچنزو مونتلا، در یک بازی حساس و سخت موفق شد با نتیجه 1-0 مقابل مونته‌نگرو به پیروزی برسد و گام بلندی به سمت صعود به لیگ A لیگ ملت‌ها بردارد.

در این بازی، آردا گولر، ستاره جوان و بااستعداد رئال مادرید، بار دیگر توانایی‌های خارق‌العاده خود را به نمایش گذاشت و نقش پررنگی در عملکرد ترکیه ایفا کرد.

بازی تا لحظات پایانی بدون گل دنبال می‌شد، تا اینکه عرفان قهوه‌چی توانست با استفاده از شوتی که جنان یلدیز زده بود، تک گل پیروزی‌بخش ترکیه را به ثمر برساند.

در آن لحظات، استرس و فشار بالایی بر هر دو تیم حاکم بود و گولر با یک تکل محکم که برای او کارت زرد به همراه داشت، شرایط این بازی و حساسیت آن  را نشان داد. این حرکت خشن باعث شد استوان یووتیچ، بازیکن با تجربه مونته‌نگرو، با بازیکن تیم رئال مادرید درگیر شود.

پیش از این صحنه، گولر بارها تلاش کرده بود تا دروازه حریف را باز کند. او یک شوت خطرناک از کنار محوطه جریمه زد که برخورد با تیرک مانع از گل شدنش شد. همچنین یک حرکت تکنیکی خیره‌کننده را در یک موقعیت تک به تک به نمایش گذاشت، اما در نهایت نتوانست آن را به ثمر برساند. ترکیه، با تلاش زیاد، موفق شد این پیروزی حیاتی را کسب کند.

آردا گولر که به عنوان رهبر نسل جدید تیم ملی ترکیه شناخته می‌شود، نقش کلیدی در پیروزی تیمش ایفا کرد و چهار موقعیت نیز به وجود آورد اما بی تردید بهترین بازیکن زمین هاکان چالهان‌اوغلو بود که شش موقعیت ساخت، چهار شوت زد و ۷۰ پاس صحیح هم داد.

با این برد ترکیه ۷ امتیازی شد و به صدر جدول لیگ ملتها در گروهش صعود کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره