نماد آخرین خبر

فرقی نمی‌کند چه کسی دروازه‌بان آلمان باشد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرقی نمی‌کند چه کسی دروازه‌بان آلمان باشد!

ورزش 3/الکساندر نوبل، دروازه‌بان تیم ملی آلمان در بازی مقابل بوسنی، از اینکه اولیور بائومن به عنوان اولین بازیکن بعد از پایان بازی به او تبریک گفت احساس خوشحالی کرد و مدعی شد فرقی ندارد کدام یک دروازه‌بان اصلی تیم باشند.
 در روز دوم از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی آلمان در یک دیدار سخت خارج از خانه با نتیجه ۲-۱ از سد میزبانش بوسنی و هرزگوین گذشت تا با توجه به توقف هلند مقابل مجارستان، با هفت امتیاز در‌ صدر جدول گروه قرار بگیرد.
نکته جالب از ترکیب آلمان، اولین حضور جانشین مارک آندره تراشتگن یعنی الکساندر نوبل بود که مطابق پیش‌بینی‌ها به عنوان شماره یک آلمان در زمین حاضر شد.
اگرچه نوبل ۲۸ ساله در اولین تجربه ملی موفق به کسب سه امتیاز همراه با تیمش شد اما از ثبت کلین‌شیت ناکام ماند. او درباره اولین بازی با پیراهن تیم ملی کشورش در گفتگو با بیلد گفت: "خیلی عالی بود که اولیور بائومن به عنوان اولین نفر بعد از پایان بازی به من تبریک گفت. حالا شدیدا مشتاق اولین حضور او در ترکیب تیم ملی هستم. من و بائومن پیش از آنکه رقیب باشیم، با یکدیگر رفیق هستیم و فرقی ندارد چه کسی درون دروازه قرار بگیرد."
نوبل در مورد گلی که توسط ادین ژکو در دقیقه ۷۰ دریافت کرد نیز گفت: "تمام تلاشم را کردم تا مانع از گل شدن توپ شوم اما ضربه ژکو بی‌نقص بود و متاسفانه نتوانستم آن را مهار کنم. اخلاقم این است که بعد از هر گلی که دریافت می‌کنم شدیدا عصبانی می‌شوم. ربطی هم به نتیجه بازی ندارد‌."
او در مورد آن‌ که چه کسی در بازی مقابل هلند درون دروازه آلمان قرار می‌گیرد توضیح داد: "یک بار دیگر هم گفتم که واقعا فرقی نمی‌کند کدام دروازه‌بان درون دروازه باشد. هدف همه ما موفقیت تیم ملی آلمان است. دوست دارم بائومن نیز اولین بازی ملی را هرچه زودتر تجربه کند. واقعا حس خیلی خوبی دارد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره