نماد آخرین خبر

آرزویی که برآورده شد؛ تماس بلینگام با کودک بیمار!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آرزویی که برآورده شد؛ تماس بلینگام با کودک بیمار!

ورزش 3/حضور تیم ملی جوانان هلند در بیمارستان مربوط به بیماری‌های کودکان، موجب رخ دادن اتفاقی زیبا شد.آرزویی که برآورده شد: تماس بلینگام با کودک بیمار!

 در جریان بازدید تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ ساله‌های هلند از بیمارستان کودکان پرنسس ماکسیما در اوترخت، نوح اوهیو متوجه شد که یکی از کودکان آنجا طرفدار بزرگ جود بلینگام است.

اوهیو دقایقی با این کودک صحبت کرد و به او خبر خوشی داد. این بازیکن جوان یکی از دوستان نزدیک بلینگام است و خیلی زود با ستاره رئال مادرید تماس تصویری گرفت که باعث خوشحالی کودک شد. بلینگام لحظاتی را با این کودک صحبت کرد که باعث خلق لحظات زیبایی شد.

در این بازدید، پنج بازیکن از تیم جوانان هلند و مایکل رایزیگر، سرمربی آن‌ها، حضور داشتند. اوهیو که در تیم اوترخت بازی می‌کند، با این حرکت توانست لحظه‌ای به یادماندنی برای کودک بیمار خلق کند. این بازدید برای این کودکان یک فرصت خوشایند بود تا از وضعیت دشواری که در آن قرار دارند، کمی فاصله بگیرند.

بلینگام با درخشش در پیراهن رئال مادرید در دو فصل گذشته تبدیل به بازیکنی محبوب برای کودکان و نوجوانان شده و بسیاری از آنها او را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره