نماد آخرین خبر

سرمربی خارجی استقلال انتخاب شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی خارجی استقلال انتخاب شد

ورزش 3/با توجه به آخرین مصاحبه فرشید سمیعی به نظر می‌رسد کار انتخاب سرمربی استقلال تمام شده و مدیران باشگاه در حال جمع‌بندی برای معرفی او هستند.
پس از شکست استقلال در قطر مقابل السد بود که سرانجام جواد نکونام که فشارهای زیادی را از ابتدای فصل تحمل می‌کرد، از سمت خود استعفا داد تا ضمن پذیرش در خواست او از سهراب بختیاری‌زاده به عنوان مربی موقت رونمایی شود.
از 9 مهرماه 1403 که استقلال مقابل السد شکست خورد، حالا نزدیک به دو هفته است که اخبار و شایعات زیادی پیرامون جانشین جواد نکونام ایجاد شده که گاهی باعث سردرگمی رسانه‌ها و هواداران این تیم هم شده است.
فرشید سمیعی ساعتی پیش مقابل باشگاه استقلال گفت‌وگویی مفصل و 12 دقیقه‌ای با خبرنگاران داشت که طی آن به موضوعات مهمی اشاره کرد. مدیرعامل استقلال در بخشی از این مصاحبه بیان کرد که طی سه روز آینده مربی استقلال معرفی می‌شود که می‌توان اینطور نتیجه گرفت که مدیران باشگاه به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند و حالا در حال مهیا کردن مقدمات معرفی این مربی هستند.
سمیعی این موضوع را اینطور توضیح داده است: «فکر می‌کنم در دو، سه روز آینده کار تمام می‌شود و گزینه نهایی را اعلام می‌کنیم.» 
با این وصف انتظار هواداران استقلال پس از دو هفته پایان خواهد یافت و به نظر می‌رسد تا پایان هفته از چهره جدید نیمکت استقلال رونمایی خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره