نماد آخرین خبر

بعد از باخت سنگین، هالند با خبرنگارها قهر کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بعد از باخت سنگین، هالند با خبرنگارها قهر کرد!

ورزش 3/ارلینگ هالند پس از شکست سنگین تیم ملی نروژ حاضر نشد با خبرنگاران صحبت کند.
  تیم ملی نروژ شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی اتریش به میدان رفت و با ارائه یک بازی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه سنگین ۱-۵ برابر این حریف نه چندان قدرتمند شکست خورد تا باخت تلخی را تجربه کرده باشد.
هالند در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود و در این بازی به آنها کمک کند و حتی تک گل این تیم هم روی درخشش الکساندر سورلوث به ثمر رسید که این گل هم برای فرار از این باخت تلخ و سنگین کافی نبود.
بازیکنان تیم ملی نروژ که در غیاب مارتین اودگارد به عنوان کاپیتان تیم‌شان به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور داشتند به شدت از این اتفاق و نتیجه به دست آمده ناراحت و ناامید شدند و خبرنگاران منتظر بودند که پس از پایان بازی با هالند به عنوان ستاره و کاپیتان جدید این تیم صحبت کنند اما این اتفاق رخ نداد.
هالند در حالی که بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید در واکنش به پرسش‌هایی که از سوی رسانه‌های نروژی از او مطرح شده بود روی برگرداند و سعی کرد به سرعت ورزشگاه را ترک کند و این واکنش چندان به مذاق خبرنگاران و هواداران تیم ملی نروژ خوش نیامد و آنها انتقادهایی را از او به دلیل پاسخگو نبودن به سوالات مطرح کردند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره