نماد آخرین خبر

تعجب اینیستا: یامال اصلا طبیعی نیست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تعجب اینیستا: یامال اصلا طبیعی نیست!

ورزش 3/آندرس اینیستا مبهوت درخشش لامین یامال در ترکیب تیم ملی اسپانیا و همچنین بارسلونا شده است.
یامال بدون شک بهترین بازیکن فصل گذشته بارسلونا بود که توانست درخشش و توانایی‌هایش را در طول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ در ترکیب تیم ملی اسپانیا هم به رخ حریفان بکشد و به این تیم در کسب عنوان قهرمانی این مسابقات کمک کند.
او در فصل جدید هم توانسته است عملکردی فوق‌العاده و موثر تحت هدایت هانسی فلیک در ترکیب بارسا داشته باشد و نشان دهد که درخششی که فصل قبل در بارسا داشتد اتفاقی نبوده و توانسته است این ثبات را همچنان حفظ کند و در اوج باشد و همین تحسین بسیاری را برایش به همراه داشته است و حالا اینیستا هم به جمع تحسین کنندگان او اضافه شده است.
این ستاره سابق بارسلونا که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است درباره یامال گفت: «یامال اصلا طبیعی نیست و کاری که او انجام می‌دهد عادی نیست. چالش بزرگ این است که همه شرایط در اطراف این بازیکن باید در راستای حمایت از او باشد تا بتواند هر سال به رشدش ادامه دهد. او هر سال باید از خودش جلو بزند
اطرافیان یامال باید او را در طول دوران رشد و تغییراتش به درستی هدایت و همراهی کنند. او تنها ۱۷ سال دارد و هنوز تمام دوران حرفه‌ای فوتبالش پیش رویش است و کاری که باید انجام دهد این است که طوری از شرایط و آزادی عملش لذت ببرد که هنوز انگار در حال بازی در حیاط مدرسه است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره