نماد آخرین خبر

اعزام تیم سابر به اولین مسابقه فصل بدون سرمربی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
اعزام تیم سابر به اولین مسابقه فصل بدون سرمربی

تسنیم/ مسابقات جهانی سابر الجزایر درحالی قرار است آبان ماه برگزار شود که تکلیف سرمربی تیم ملی هنوز مشخص نشده است.
 مسابقات جهانی سابر الجزایر به عنوان نخستین رقابت فصل جدید سابر بعد از المپیک پاریس 17 آبان ماه آغاز و در قسمت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود.
با وجود گذشت بیش از دو ماه از پایان المپیک، تیم سابر هنوز سر و سامان پیدا نکرده و در فاصله کوتاه تا مسابقات الجزایر نه خبری از اردو برای ملی‌پوشان است و نه تکلیف هدایت این تیم مشخص شده است.
در این میان نگاهی به اسامی ثبت نام شده تیم سابر ایران در فدراسیون جهانی سوالات زیادی را در ذهن ایجاد می‌کند‌. بعد از عملکرد ضعیف محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران در المپیک پاریس و انتقاداتی که بر عدم برگزاری انتخابی قبل از المپیک و ایجاد یک حاشیه امن برای برخی از سابریست‌ها در تیم ملی مطرح شد، انتظار می‌رفت فدراسیون در فصل جدید رویه جدیدی را در پیش بگیرد و فرصت حضور گزینه‌های دیگری را در ترکیب تیم سابر ایجاد کند اما در سایت جهانی در بخش تیمی سابر همان ترکیب تکراری و همیشگی یعنی علی پاکدامن، محمد رهبری و البته ناکام‌های المپیک یعنی فرزاد باهر ارسباران و محمد فتوحی به چشم می‌خورد.
در بخش انفرادی نیز اسامی علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر، محمد فتوحی، احمدرضا شهمیری و نیما زاهدی  دیده می‌شود. برترین بازیکن ایران در رنکینگ پاکدامن می‌باشد که در مسابقات مقدماتی روز اول با توجه به اینکه در بین 16 نفر برتر حضور دارد استراحت خواهد داشت.
رنکینگ بازیکنان در قسمت انفرادی:

11- علی پاکدامن
27- محمد رهبری
41- محمد فتوحی
52- فرزاد باهر
184- نیما زاهدی
215- شهمیری
رنکینگ تیمی:
6- ایران


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره