نماد آخرین خبر

باخت ما فقط یک دلیل داشت؛ داور!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
باخت ما فقط یک دلیل داشت؛ داور!

ورزش 3/رحمان محمدی راد پس از دیدار با تیم شهرداری ارومیه در هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران، گفت: در ست اول پنج امتیاز از تیم شهرداری ارومیه جلو بودیم داور در همان ست پنج اشتباه داشت که به نظرم کمیته داوران باید فیلم این بازی مجدد بازنگری و بررسی کند.
وی با بیان اینکه در چیدمان داوری هیچ کارشناسی ای صورت نگرفته بود، ادامه داد: داور در ست اول به تیم مقابل ما کمک کرد که به بازی برگردد، اشتباهات بسیار عجیبی داشتند و قابل قبول نبود و این اشتباهات ترکیب تیم ما را به هم ریخت، ما برای رقابت و بازی والیبال به اینجا آمدیم با این شرایط اصلا نمی توانیم که برنده باشیم.
سرمربی تیم شهداب یزد ادامه داد: اگر دربازی امروز ویدئو چک بود خیلی از مسائل حل و بسیاری از اشتباهات درست می شد، اشتباهات داوری در عین اینکه آرامش را به تیم حریف ما داد و باعث شد بازی بهتری داشته باشند، روحیه بازیکنان تیم شهداب یزد را به هم ریخت. 
رحمان محمدی راد به تجربه همکاری پنج ساله خود در ارومیه اشاره کرد و افزود: شنیدن برخی حرف ها دور از انتظار بود، این شهر قدمت دارد و به پایتخت والیبال معروف است برای اینکه نمک این شهر را خوردم نمی خواهم نمکدان بشکنم ولی احترام ها را باید نگه داریم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره