نماد آخرین خبر

خبر تلخ برای بایرن از زبان کمپانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خبر تلخ برای بایرن از زبان کمپانی

ورزش 3/ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید انتخاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید انگلیس او را شگفت زده نکرده است.
بایرن مونیخ در بازی هفته هفتم بوندس‌لیگا فرداشب میزبان اشتوتگارت خواهد بود.
ونسان کمپانی که در بایرن مونیخ به عنوان جانشین توماس توخل انتخاب شده، از انتصاب او به عنوان سرمربی جدید انگلیس غافلگیر نشده است.
ونسان کمپانی درباره وضعیت مصدومان تیم گفت: "جمال موسیالا فردا در دسترس نخواهد بود. در مورد وضعیت دایو اوپامکانو هم هنوز باید منتظر بمانیم. به غیر از این دو بازیکن، پس از فیفادی تمام بازیکنان آماده هستند."
انتخاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید انگلیس؟
توماس شهرت بسیار بالایی در انگلیس دارد، بنابراین من تعجب نمی‌کنم که او شغلی عالی در آنجا پیدا کند.

اشتوتگارت؟
اشتوتگارت نشان داده که چه توانایی‌هایی دارد. وقتی به بازی‌های آن‌ها نگاه می‌کنید، همیشه می‌خواهند به روش خودشان بازی کنند. همیشه فشار زیادی به حریف خود وارد می‌کنند و می‌خواهند راه خود را ادامه دهند. تیم خوبی هستند و امیدوارم فردا بازی خوبی از آب دربیاید.
مصدومیت هیروکی ایتو؟
این برای بازیکنی که در پیش فصل عمل جراحی انجام داده، طبیعی است. گاهی اوقات یک قدم به عقب می‌روید تا دو قدم به سمت جلو بردارید، اینطور نیست؟
عدم برد بایرن در بازی‌های اخیر؟
ما فردا مقابل اشتوتگارت بازی می‌کنیم. مشخص است که چند بازی اخیرمان را آنالیز کرده‌ایم. همیشه مسئله مهم این است که اگر 10 بار بازی کنیم، چند وقت یک بار برنده می‌شویم. ما می‌‌خواهیم تمامی جزئیات را به بهترین شکل ممکن اصلاح کنیم. ما صددرصد اطمینان داریم که می‌توانیم از این طریق به موفقیت برسیم. به همین دلیل ما مشتاقانه منتظر بازی بعدی هستیم.
تمجید اولی هونس و کارل هاینس و رومنیگه؟
من این را با احترام زیادی دریافت کردم. می‌دانم که این افراد چقدر مهم هستند. تمرکز من فقط روی بازیکنان است. اگر تمجید یا انتقادی وجود داشته باشد، این در دنیای من اولویت نیست.
وضعیت الکس نوبل؟
ما مشخص است که مانند سایر بازیکنانی که به صورت قرضی همراه ما حضور دارند، به او چشم دوخته‌ایم. ما پیشرفت او را دنبال می‌کنیم. برای احترام به بازی فردا، مهم است که بپذیریم که او شماره یک اشتوتگارت است و مانوئل نویر هم دروازه‌بان ماست. ما خوشحالیم که او در آنجا خیلی خوب کار می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره