نماد آخرین خبر

موقعیت فوق‌العاده مرادمند زیر نظر بختیاری‌زاده

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موقعیت فوق‌العاده مرادمند زیر نظر بختیاری‌زاده

ورزش 3/مدافع باتجربه استقلال با حضور بختیاری‌زاده بار دیگر به ترکیب بازگشته و شرایط خوبی را دنبال می‌کند.
محمدحسین مرادمند به دنبال بهره‌برداری مناسب از حضور سرمربی جدیدش در این مقطع است.
سهراب بختیاری‌زاده که می‌توان او را یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران نامید، طی چند روز اخیر به عنوان سرمربی موقت به اردوگاه استقلال بازگشته و در اولین گام هم موفق شده با نمایشی تهاجمی از هوادار تهران امتیاز کسب کند و اکنون تیمش را مهیای جدال برابر ذوب آهن می‌کند.
بختیاری‌زاده که سابقه سال‌ها حضور در رده بین‌المللی را در کارنامه دارد و در جام جهانی نیز نام او به عنوان یکی از گلزنان تاریخ فوتبال ایران در این رقابت‌ها ثبت شده، برای تقویت خط دفاعی تیمش طی روزهای اخیر برنامه‌های ویژه‌ای را برای آنها در نظر گرفته بود. محمدحسین مرادمند که در مقطع ابتدایی فصل برای ادامه همکاری با استقلال دچار چالش شده بود و علی‌رغم پیشنهاداتی که حتی از پرسپولیس داشت، ترجیح داد به دنبال شرایطی برای بازگشت دوباره باشد، اکنون زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده چشم به موفقیت برابر ذوب آهن دوخته و از تجربه سرمربی کنونی تیمش استفاده می‌برد.
باید دید مرادمند در روزی که سیدحسین حسینی نیز غایب بزرگ تیمش است، قادر خواهد بود رهبری موفقی در دیدار سخت مقابل ذوب آهن که در این فصل نتایج خوبی مقابل تیم‌های مدعی به جا گذاشته، رقم بزند یا خیر.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید