نماد آخرین خبر

زومر: با مسی موافقم، توپ طلا حق لائوتارو است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زومر: با مسی موافقم، توپ طلا حق لائوتارو است!

ورزش 3/یان زومر، دروازه‌بان اینتر، اعتقاد دارد که اظهار نظر لیونل مسی مبنی بر اینکه توپ طلا باید به لائوتارو مارتینز برسد کاملا درست است.
پس از درخشش لائوتارو مارتینز به همراه تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی، لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته به حمایت از مهاجم اینتر پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلای ۲۰۲۴ دانست.
در همین راستا، یان زومر، دروازه‌بان باتجربه اینتر نیز به حمایت از کاپیتان نراتزوری پرداخت و تایید کرد که لیونل مسی درمورد مارتینز کاملا درست گفته است.
زومر در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درخصوص تعریف و تمجید لیونل مسی از مارتینز گفت: "کاملا با او موافق هستم. تقریبا یک سال و نیم می‌شود که با لائوتارو آشنا شدم و از همان زمان بود که فهمیدم که چه روحیه عالی در امر رهبری تیم، توانایی مثال زدنی در بحث گلزنی و چه شخصیت بزرگی  دارد. ما در اینتر همیشه نیازمند حضور‌ او هستیم. از نظر من هم لائوتارو کاملا شایسته کسب توپ طلای امسال است."

زومر سپس‌ در مورد شرایط این روزهای اینتر و همچنین رمز‌ قهرمانی نراتزوری در فصل گذشته افزود: "فصل قبل کیفیت فردی بازیکنان و همچنین کیفیت تیمی ما فوق العاده بود. تعادل کامل بین خط دفاع و خط حمله تیم وجود داشت و در طول فصل خیلی کم دچار افت شدیم. این رمز موفقیت ما بود که منجر به قهرمانی شد و حالا همه تیم ها در اندیشه شکست دادن تیم قهرمان هستند. تا اینجای فصل نیز شرایط خوبی داشتیم و فعلا فکر نمی‌کنم جایگاه دوم چندان بد باشد."

قرارداد زومر با اینتر در تابستان ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد. این دروازه‌بان درباره آینده خود با نراتزوری اضافه کرد: "هنوز به این مورد فکر نکردم چرا که نزدیک به دو سال تا پایان قراردادم باقی مانده است. در شهر میلان کاملا خوشحال هستم و در حال حاضر خودم را در تیم دیگری تصور نمی‌کنم چرا که می‌خواهم همه انرژی‌ام را صرف‌ موفقیت در اینتر کنم."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید