نماد آخرین خبر

کلاس سطح دو مربیگری گلر‌ها با حضور مدعیان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کلاس سطح دو مربیگری گلر‌ها با حضور مدعیان

ورزش 3/کلاس سطح دو مربیگری گلری با حضور چهره‌های جالب توجهی برگزار شد و به پایان رسید.
در این دوره مربیانی مثل بهزاد غلامپور، حسین اینانلو، جواد یحیوی، شهرام مهربان و… برگزار شد که محمد حبیبی و جهانبخش داراب‌پور تدریس آن را برعهده داشتند.
در این دوره مربیانی که فعالیت خوبی در لیگ برتر داشتند حاضر بودند که اغلب آنها نیز طی فصول اخیر دروازه‌بان جدیدی به فوتبال ایران معرفی کرده‌اند یا در مسیر پیشرفت آنها سهم بزرگی داشته‌اند و از طریق حضور در این کلاس‌ها به دنبال ارتقای علمی خود بودند.
حسین اینانلو که در فصل گذشته صداقت و فرعباسی را زیر نظر داشت، در این فصل هم توانسته با محمدرضا اخباری کار را به خوبی دنبال کرده و این دروازه‌بان مدعی و باتجربه اکنون بهترین آمار فردی از حیث ثبت کلین شیت و مهار را به خود اختصاص داده است.


غلامپور نیز طی سالیان اخیر در استقلال حضور داشته و سیدحسین حسینی را به عنوان گلر ملی‌پوش و کاپیتان این تیم تمرین داده و مهربان نیز فصل گذشته موفق شده علیرضا جعفرپور که اکنون در ملوان حضور دارد را به عنوان پدیده دروازه‌بانی معرفی کند.
کلاس‌های سطح دو مربیگری دروازه‌بانی به این شکل با حضور چهره‌های حاضر و فعال در لیگ برتر دنبال شده و باید دید کیفیت آنها باعث رشد و ارتقای بیشتر این بخش خواهد شد یا خیر. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره