نماد آخرین خبر

سعید احمد عباسی داغ کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سعید احمد عباسی داغ کرد!

ورزش 3/سعید احمدعباسی، بخت اصلی عنوان مرد سال آسیا و رأس گلزن گیتیزن‌ها برابر شهرداری ساوه هتریک کرد و برای تصاحب کفش طلایی لیگ برتر خیز برداشت.
گیتی پسند اصفهان صدرنشین لیگ برتر فوتسال ایران با تکیه به گل‌ها و درخشش سعید احمدعباسی در هفته هشتم برابر شهرداری ساوه به برد جذابی دست یافت و جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کرد. ستاره و رأس گیتیزن‌ها با اولین شانس و ضربه‌ای غیر قابل مهار دروازه شهرداری را مورد هدف قرار داد و دو گل دیگر را به لطف توانایی تیمش در پیاده کردن تاکتیک و پاس‌های بی‌نقص مسعود یوسف هم‌تیمی‌‌اش به ثمر رساند تا حالا در مجموع با شش گل زده به جمع اصلی نامزدهای کفش طلایی لیگ برتر بپیوندد.
ستاره ملی پوش اصفهانی‌ها پس از جام جهانی سرعت فوق العاده‌ای در گلزنی نشان داده و در دو مسابقه اخیر پنج مرتبه موفق به گلزنی شده است، یک دبل و یک هتریک، شروع و حمله کاندید مرد سال آسیا برای خرد کردن رکورد‌های قبلی‌اش بوده. پیش از این به نظر می‌رسید وقتی که بهترین گلزن خالص به صحنه لیگ برتر مجدد بازگشته است، تیم محمد کشاورز با گلزنی‌های متعدد او دفاع از عنوان قهرمانی را تضمین کند، اما کشاورز از رأس خود بیشتر به عنوان تله و حقه برای باز کردن فضای گلزنی فلنک‌های خود بهره برد.

تکامل فوتسال تنوع گل‌ها را تسهیل کرده است و مهاجمین دیگر ماموریت گلزنی به صورت انفرادی را ندارند. هنگام ارزیابی بهترین رأس‌ها، سرعت گلزنی آنها تنها معیار نیست، بلکه تأثیرگذاری روی گل‌ها و همچنین نقش پررنگ در تاکتیک برای باز کردن دروازه با شیوه‌های متفاوت بوده است و احمدعباسی در هشت بازی گذشته دقیقا چنین هنری را پیدا کرده.

در حالی گل‌ها و نقش‌ها نشان می‌دهند که احمدعباسی و جاوید محتمل‌ترین بازیکنانی هستند که خط آتشین لیگ را رهبری می‌کنند، اما داده‌های قابل قبولی وجود دارد که کسی به نام سعید احمدعباسی برنده کفش طلا خواهد بود، زیرا او با کمترین میزان مصدومیت، از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و نحوه بازی گیتیزن‌ها در دو بازی اخیر خط پایه گلزنی او را از سقف سایر بازیکنان بیشتر کرده است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید