نماد آخرین خبر

80 میلیون یورو! لیورپول آماده برای انفجار بمب

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
80 میلیون یورو! لیورپول آماده برای انفجار بمب

ورزش 3/قرمزها می‌خواهند فصل بعد خط میانی خود را با یکی از اهداف اصلی منچسترسیتی تقویت کنند؛ ستاره ایتالیایی، نیکولو بارلا.
دوران «پسا کلوپ» به طرز فوق‌العاده‌ای در آنفیلد آغاز شده است. انتقال قدرت در لیورپول پس از رفتن سرمربی آلمانی، زنگ خطر را پس از سال‌ها افتخار به صدا درآورده بود، اما ورود آرنه اشلوت به نظر می‌رسد که این اثر را به طرز شگفت‌انگیزی خنثی کرده است.
از نظر ورزشی، قرمزها چیزی برای انتقاد ندارند. آنها به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر با یک شکست در هفت بازی قرار دارند و همچنین دو پیروزی در لیگ قهرمانان دارند و تنها تیم از میان مدعیان است که توانسته این موفقیت را کسب کند.

این شروع تقریباً بی‌نقص باعث شده که مدیریت باشگاه به فکر تقویت تیم باشد و در بازار نقل و انتقالات، هدف جدیدی را تعیین کرده‌اند. او نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی اینترمیلان است که می‌تواند نقطه عطفی برای خط میانی لیورپول باشد.

هدفی با قیمت بالا
هرچند بارلا یک هدف بزرگ است، اما ورود او به لیورپول آسان نخواهد بود و هزینه‌بر است. این بازیکن کلیدی با رقمی کمتر از 80 میلیون یورو از اینتر خارج نخواهد شد.
اما قیمت تنها مانع پیش‌روی لیورپول نخواهد بود. رقیب بزرگ آنها در لیگ برتر، منچسترسیتی، مدت‌هاست که بارلا را زیر نظر دارد و او را مهره‌ای ضروری برای خط میانی خود می‌داند.

بارلا می‌تواند اولین حرکت بزرگ اشلوت به عنوان سرمربی لیورپول باشد، بازیکنی که می‌تواند داینامیک تیم را تغییر دهد و همچنین یک حرکت استراتژیک برای جلوگیری از دستیابی رقیب بزرگش به یکی از اهداف اصلی‌اش باشد.
این بازیکن ایتالیایی قبلاً ارزش خود را در سری آ و تیم ملی ایتالیا ثابت کرده و در فصول اخیر نقش اساسی در آنها داشته است. حالا با 27 سال سن، او در بهترین مقطع حرفه‌ای خود برای ورود به لیگ برتر قرار دارد و لیورپول می‌خواهد از این فرصت نهایت استفاده را بکند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره